    From: "prorok" <p...@t...nie.adres>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: O co chodzi z Facebookiem?
    Date: Tue, 24 Aug 2010 15:26:34 +0200

    Użytkownik "WebCM" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e17bc420-aca3-4580-9086-66a11f60ebe0@x25g2000yq
    j.googlegroups.com...
    > Skąd popularność Akcji Krzyż? Działa to na tej samej zasadzie.
    > Wystarczy, że klikniesz "lubię to" albo "uczestniczę", a informację o
    > tym otrzymają twoi znajomi na tablicy albo e-mailem. Stron i znajomych
    > szukasz za pomocą wyszukiwarki na górze.

    Mam konto na Naszej Klasie ale nawet tam specjalnie nie uczestniczę.
    Na Facebooku wszystko rozbija się o ilość znajomych. Mam jednego znajomego
    który mnie dodał do Facebooka i drugiego którego nie znam. Mam "Osoby, które
    możesz znać" ale nie znam - znajomi znajomego. Po lewo mam wydarzenia moje i
    znajomych; ponieważ mam mało znajomych, nie mam wydarzeń. Brakuje mi listy
    wydarzeń globalnych podzielonej na kategorie.
    Czy wydarzenie Akcja Krzyż było wydarzeniem znajomych? W takim razie Taras
    musiałby być znajomym wielkiej ilości osób.
    Czy praca z Facebookiem polega na dodawaniu setek i tysięcy "znajomych"
    których się nie zna? Poprawiony Facebook gdzie widać byłoby wydarzenia
    globalne miałby taką funkcjonalność jak teraz mają fora?

    Pozdrawiam.