    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Date: Wed, 10 Mar 2010 09:47:15 +0100

    Jotte wrote:

    > Gdzie są (w Polsce) drogi na których 150-160 jest normalne?

    Służę uprzejmie :
    Obwodnica Garwolina, trasa numer 17
    Obwodnica Radzymina, trasa numer 8
    Autostrada S1
    Autostrada A2

    Na powyższych można śmiało przy dobrej pogodzie ponad 200 lecieć.

    Tutaj już 150 ciut mniej lajtowo, ale nadal bezpiecznie:
    Siódemka od Łomianek właściwie z 80km w stronę Gdańska.
    Prawie cała trasa Radom-Warszawa

    > Słyszałem, że na ciągłej nie wolno wyprzedzać, to prawda? ;)

    Tak.

    > Słyszałem też, że nadzieja jest matka głupich, więc skoro ją stracił, to
    > znaczy, że ją miał, a zatem...

    Nie rozumiem, masz ochotę jechać 70km/h przez kilkanaście kilometrów?

    > Bez problemów, jak sądzę. Szczególnie jak popatrzy wcześniej na wydruk z
    > konta.

    Ja tylko napisałem że jest świnią i hipokrytą. Nie twierdzę, że jest zelotem robiącym
    to za darmo.

    > Raczej odwrotnie. Komentator jest dziwką tylko werbalną, nikomu
    > konkretnemu kasy nie wyrywa, za gadkę mu płacą.

    Nie-nie. Nie o to chodzi. Chodzi o postawę moralną, pełną zakłamania.

    > Policjant jest dziwką realną - odbierając z kasę (choć trzeba przyznać,
    > że często słusznie) nie dla siebie przecież (może zarabia na premię?)
    > czerpie prostacką satysfakcję ze swej uprzywilejowanej pozycji i bycia w
    > obiektywie. To wyraźnie widać po zachowaniu i tekstach tych prymitywów.

    Nie zgadzam się z taką oceną policjantów. Nie zasłużyli na to.

    Ostatnio dostałem mandat (pierwszy od 12 lat!) i zapytałem policjanta dlaczego stoi
    na osiedlu i
    pilnuje jednej głupiej linii ciągłej. A on do mnie:
    "Taką mam pracę, wykonuję swoje obowiązki. Dbam o poszanowanie prawa. Protest w
    sprawie sensowności
    tej linii może Pan złożyć do gminy albo gdzie się panu podoba. Ja dostałem rozkaz i
    go wykonuję".

    Nie mówił nic o bezpieczeństwie, zagrożeniach. Mówił że jest prawo a on dostał
    rozkaz.
    I ja to rozumiem. Rozstaliśmy się z uśmiechem.

    --
    fv