  • Data: 2022-01-13 10:54:29
    Temat: Re: O bateriach
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-13 o 10:46, J.F pisze:

    > Ni ch* - nie po to jechalem 120 czy 1200 km, zeby nie jezdzic :-)

    No to jeździsz, ale po kilku godzinach jak się zmęczysz to kończysz
    lub odpoczywasz anie nie jak w pracy 8 godzin zapierdalania.

    > Robota nie *, dwa dni moze postać :-)

    > Szczegolnie covidowych czasach :-)
    >
    > Tylko parkingow i ulic dla wszystkich nie starczy.

    A to już inny problem.
    Ale co głupsi sprzedadzą swoje auta i przesiądą się na rowery,
    hulajnogi czy komunikację miejską. Jakoś to będzie.

    > Ale jechales srodkiem pasa, czy wyprzedzales jakiegos zawalidroge?

    Nie ja, kierownik jechał spokojnie prawym czyli najwolniejszym pasem.

    > No coz, samochodow tez nie zauwazja, ale w samochodzie znacznie
    > bezpieczniej.

    I dlatego krytykuje idiotów namawiających do przesiadki na bardziej
    ryzykowne środki komunikacji.

    > A jak ich przybedzie?

    To albo kierowcy się ogarną albo będzie więcej wypadków.

    pozdrawiam