-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: O bateriach
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <61d6cccb$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<61d6e262$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<sr6pta$nco$1$horizn@news.chmurka.net> <1itjj1zlv85rj$.dlg@myjk.org>
<sr8slp$lca$1@dont-email.me> <8...@4...net>
<61d9932c$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<6odyqo83f8h0$.1xsbu4cm6xlqg.dlg@40tude.net>
<61da0c8b$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<61daf456$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<1eo8nmjlwgchz$.1an80ecyz8xw7.dlg@40tude.net>
<2967616663$20220109172508@squadack.com>
Date: Sun, 9 Jan 2022 18:48:35 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 20
NNTP-Posting-Host: 95.49.138.120
X-Trace: 1641750515 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 527 95.49.138.120:58354
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2162
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700513
[ ukryj nagłówki ]Sun, 9 Jan 2022 17:25:05 +0100, RoMan Mandziejewicz
>> Elektryczne ogrzewanie (6 kW) w Outlander PHEV (oraz tradycyjna
>> nagrzewnica).
>
> W zelektryfikowanym samochodzie ogrzewanie oporowe zamiast pompy
> ciepła? Jaki sens miałoby marnowanie 6 kW zamiast max 1.5 kW?
Producent doszedł do wniosku, że grzejąca pompa ciepła w samochodzie który
ma grzałkę w postaci silnika benzynowego jest zbyteczna. Outlander PHEV
<2017 załącza spaliniaka <10sC na zewnatrz i AFAIK <15sC w kabinie, nawet
pomimo na full napompowanej baterii. Jedynym sposobem zablokowania
odpalania ICE w takich warunkach jest wcześniejsze nagrzanie kabiny >15sC,
albo dokupienie modułu który oszuka (ale tylko połowicznie) czujnik
temperatury kabinowej. :P Nowsze modele >2017już mają magiczny przycisk
"EV" które blokują uruchamianie ICE.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.22 19:50 nadir
- 09.01.22 20:03 Myjk
- 09.01.22 23:02 ToMasz
- 09.01.22 23:04 ToMasz
- 10.01.22 00:27 ii
- 10.01.22 02:00 RoMan Mandziejewicz
- 10.01.22 11:38 ąćęłńóśźż
- 10.01.22 11:42 ąćęłńóśźż
- 10.01.22 14:35 J.F
- 10.01.22 16:04 J.F
- 10.01.22 16:08 J.F
- 10.01.22 19:23 ii
- 11.01.22 10:01 RadoslawF
- 11.01.22 10:38 J.F
- 11.01.22 17:24 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=