eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO bateriachRe: O bateriach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: O bateriach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <61d6cccb$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <61d6e262$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <sr6pta$nco$1$horizn@news.chmurka.net> <1itjj1zlv85rj$.dlg@myjk.org>
    <sr8slp$lca$1@dont-email.me> <8...@4...net>
    <61d9932c$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6odyqo83f8h0$.1xsbu4cm6xlqg.dlg@40tude.net>
    <61da0c8b$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <61daf456$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <1eo8nmjlwgchz$.1an80ecyz8xw7.dlg@40tude.net>
    <2967616663$20220109172508@squadack.com>
    Date: Sun, 9 Jan 2022 18:48:35 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 20
    NNTP-Posting-Host: 95.49.138.120
    X-Trace: 1641750515 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 527 95.49.138.120:58354
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2162
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700513
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 9 Jan 2022 17:25:05 +0100, RoMan Mandziejewicz

    >> Elektryczne ogrzewanie (6 kW) w Outlander PHEV (oraz tradycyjna
    >> nagrzewnica).
    >
    > W zelektryfikowanym samochodzie ogrzewanie oporowe zamiast pompy
    > ciepła? Jaki sens miałoby marnowanie 6 kW zamiast max 1.5 kW?

    Producent doszedł do wniosku, że grzejąca pompa ciepła w samochodzie który
    ma grzałkę w postaci silnika benzynowego jest zbyteczna. Outlander PHEV
    <2017 załącza spaliniaka <10sC na zewnatrz i AFAIK <15sC w kabinie, nawet
    pomimo na full napompowanej baterii. Jedynym sposobem zablokowania
    odpalania ICE w takich warunkach jest wcześniejsze nagrzanie kabiny >15sC,
    albo dokupienie modułu który oszuka (ale tylko połowicznie) czujnik
    temperatury kabinowej. :P Nowsze modele >2017już mają magiczny przycisk
    "EV" które blokują uruchamianie ICE.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: