-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.us.feeder.erj
e.net!2.us.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!fee
der8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 9 Jan 2022 13:13:31 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.4.1
Subject: Re: O bateriach
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <61d6cccb$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<61d6e262$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<sr6pta$nco$1$horizn@news.chmurka.net> <1itjj1zlv85rj$.dlg@myjk.org>
<sr8slp$lca$1@dont-email.me> <8...@4...net>
<61d9932c$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<6odyqo83f8h0$.1xsbu4cm6xlqg.dlg@40tude.net>
<61da0c8b$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<sre02m$h11$3$Cav@news.chmurka.net> <sre660$lal$1@dont-email.me>
From: RadoslawF <r...@g...com>
In-Reply-To: <sre660$lal$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: Avast (VPS 220109-0, 2022-1-9), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 22
Message-ID: <61dad1ef$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
X-Trace: 1641730543 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 508 46.21.210.209:52388
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2291
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700502
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-01-09 o 09:25, ToMasz pisze:
>>>> Ale i więcej się odzyskuje przy hamowaniu.
>>>
>>> Nie odzyskasz więcej niż włożyłeś.
>>
>> Ale odzyskasz więcej, niż przy hamowaniu tej mniejszej masy i więcej
>> niż przy hamowaniu mniejszej masy, minus różnica siły potrzebnej do
>> ruszenia.
> pomyślcie sami o co się kłócicie.
> ja Wam mówię, ze 50% społeczeństwa powinna do pracy jeździć skuterem
> elektrycznym na 1 kilowacie, a Wy marnujecie klawiatury na to czy lepiej
Pierdolisz głupoty.
Dzisiaj o szóstej rano było u mnie minus jeden, o trzynastej jest
1,1 w cieniu. Jechanie do pracy w takich temperaturach jednośladem to
głupota i proszenie się o przeziębienie plus wypadek.
I teraz pytanie dla ToMasza, dlaczego ty nie jeździsz do pracy
hulajnogą czy skuterem elektrycznym?
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.22 13:58 ii
- 09.01.22 14:31 Myjk
- 09.01.22 14:39 Myjk
- 09.01.22 15:40 RadoslawF
- 09.01.22 16:07 Cavallino
- 09.01.22 16:08 Cavallino
- 09.01.22 17:04 Adam
- 09.01.22 17:25 RoMan Mandziejewicz
- 09.01.22 17:49 Cavallino
- 09.01.22 18:41 Myjk
- 09.01.22 18:48 Myjk
- 09.01.22 19:50 nadir
- 09.01.22 20:03 Myjk
- 09.01.22 23:02 ToMasz
- 09.01.22 23:04 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=