    From: lesor <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: O Schuberth C1 słow kilka
    Date: Sun, 21 Aug 2011 15:25:53 -0700 (PDT)

    On 21 Sie, 13:05, "Sta$" <s...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Mialem okazje przetestowac swoj nabytek przez 4kkm. Przy zakupie nie
    > zastanawialem sie dlugo - renoma Schubertha i cena jak za Caberga (450zł).
    > O działaniu:
    > - szczeka dziala dobrze; otwieranie swietne, ale zamykanie juz jedna reka
    > jest problem zeby oba zatrzaski sie domknely, zazwyczaj łapał lewy, a prawy
    > dopiero po otwarciu szybki i docisnieciu chwytając za szczękę
    > - ogromny plus za rozszczelnanie szybki, ale jednoczesnie ogromny minus bo w
    > deszczu leje sie do srodka i mimo ze przecierasz szybke z zewnatrz to od
> [...]

    Nie wiem co to za helm, C1 - pewnie chodzi o Concept...
    Jesli tak - do wad dolicz szybko zuzywajacy sie rzep na podkladce
    paska (mozna sobie naszyc nowy)
    oraz odrywajace sie uszczelki boczne (dozywotnio sie trzymaja na super-
    glue)
    Antifogi w tych helmach albo schodza ludziom od razu albo prawie wcale
    jak np. moj, jednak ja uzupelnilem oryginalna szybke o antifog stad:
    http://www.pinlock.nl model Universal DIY kit Clear DKS011. W
    instrukcji pisza, ze do schubertha sie nie nadaje, bo jest za gruba
    szyba ale po poprawce udalo mi sie go zamontowac tak, ze dziala. Teraz
    juz wiem, ze ten swietny kask z gownianym nawiewem na szybe bylby
    idealny z oryginalna "szyba z pinlockiem".

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1125