  • Data: 2011-08-22 08:22:49
    Temat: Re: O Schuberth C1 s3ow kilka
    Od: Przemo <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A takie pytanko czy antifog w sprayu do okularkow plywackich nada sie do

    witam wszystkich !
    już od trzech lat jestem użytkownikiem Schuberth
    przedtem miałem shoia też szczękowca
    myslałem ze schuberth jest lepszy od shoia ale myliłem się
    schuberth ma kilka istotnych wad
    - niedomykająca się szczęka
    - "antifog" zszedł po tygodniu
    - otwieranie szczęki (jedną ręką) bez otwarcia szyby jest raczej
    niemożliwe
    - wewnątrz kasku widać styropian ( kurcze jak w made in china)
    zalety
    tylko jedna
    -mój kas jest bardzo cichy
    nie słyszę silnika na wolnych obrotach
    a w czasie jazdy kask muszę trzymać w odpowiedniej pozycji do kierunku
    jazdy
    jak skręcisz głowę lekko w prawo lub w lewo słychać świst
    podsumowanie
    następny kask który kupię to będzie SHOI

    pozdrawiam
    Przemo CB 1000r