    From: Mystik <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: O Schuberth C1 s?ow kilka
    Date: Mon, 22 Aug 2011 10:28:06 +0200

    W dniu 2011-08-21 13:05, Sta$ pisze:
    > Witam
    > Mialem okazje przetestowac swoj nabytek przez 4kkm. Przy zakupie nie
    > zastanawialem sie dlugo - renoma Schubertha i cena jak za Caberga (450z?).

    Oj, Sta$, Sta$. Trzeba było zapytać mnie o ten kask przed zakupem.
    Jak kupowałem swój kilka lat temu, to był wypas, ale po 3-4 latach mogę
    wymienić Tobie 100 problemów z jego użytkowaniem. Nie mówiąc o tym, że
    konkurencja zrobiła wiele kroków do przodu. Zresztą Shuberth też.
    No, ale zrobiłeś jak zrobiłeś. Rozumiem, że cena Cię zachęciła. Wady
    opisałeś sam. Dodam jeszcze, że po kilku latach cała konstrukcja traci
    sztywność i jest jeszcze większy problem z zamykaniem szczęki.

    Pamiętajmy, że mówimy o konstrukcji już troszkę leciwej.
    Wady tego kasku, zostały jak widziałem, usunięte dopiero w wersji C3. No
    ale cena tego kasku na razie zabija.

    Powiem Tobie, że gdybym miał do wyboru Concepta i jakąś nową konstrukcję
    Caberga, to bym się dobrze zastanowił co wybrać.

    pozdr.
    Mystik