  • Data: 2009-10-12 09:19:04
    Temat: Re: O Rany !! - panoramy !!
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo jak wiadomo zdjecia analogowego nie da sie zamienic
    > na plik komputerowy.

    a nie wiedzialem.

    zawsze sadzilem ,.ze sie da - tylko po co drapac sie prawa reka w lewe
    ucho.

    Troche szkoda, moze ktos kiedys
    > wymysli odpowiednia technologie...

    oczywiscie probowalem - pierszy raz przed chyba 10 laty.
    zawsze nastapil spadek jakosci , wiekszy lub mniejszy.
    na uzytek sieci lepszy wnik daje mi skanowanie odbitki papierowej niz
    negtywu.

    dzisiaj mozliwosci techniczne sa wieksze , ale nie doswiadczylem
    tego , ze droga analog -cyfra prowadzi zawsze do rownie dobrych
    wynikow jak od razu cyfra.

    przy obrobce negatywu niestety szansa popelnienia bledu
    nieodwracalnego przez lab jest spora , czego doswiadczam niemal
    zawsze.

    Gdybym z negatywu dostal te sam jakosc skanu jak z aparatu
    bezposrednio , to moznaby sie zastanawiac o wyzszosci swiat bozego
    nar. nad wielkiej nocy

    zreszta watpliwosci nie ma w przypadku panoram sferycznych moga one
    funkcjonowac tylko na monitorze wiec droga przez negatyw analogowy
    jest droga okrezna.