-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: O 10 km/h więcej
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <556f46da$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
<mknlpt$dh8$1@node2.news.atman.pl>
<5570324a$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <mkphie$r8g$1@dont-email.me>
<s...@t...dom.local> <mkstfv$v40$1@dont-email.me>
<s...@t...dom.local> <mkvne3$aeg$1@node2.news.atman.pl>
<ml22c4$iem$2@mx1.internetia.pl> <ml28fe$rc0$1@node2.news.atman.pl>
Date: Mon, 8 Jun 2015 00:36:22 +0200
Message-ID: <w6slcozj4lso$.1wiwm9bwb8scd$.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1433716582 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2201 89.77.179.152:61314
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563881
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 07 Jun 2015 22:10:50 +0200, Dykus napisał(a):
> Witam!
>
> W dniu 2015-06-06 o 23:42, re pisze:
>
>> Znaczy, że na ekranie pojawia się przedział prędkości jak powyżej ?
>
> Nie. :) Od zmierzonej odejmuje maksymalny błąd wynikający z dokładności
> przyrządu/pomiaru i tą wartość wyświetla. W uproszczeniu - zmierzył 100,
> błąd 3% - wyświetla 97. Dzięki temu kierowca nie ma co się kłócić o to,
> czy przekroczył o 10 km/h czy o 11 km/h (co może mieć przecież
> znaczenie), powołując się na błąd przyrządu, bo w wyniku uwzględniony
> jest błąd pomiaru. Gdzieś o tym musiałem przeczytać... W każdym razie
> wygląda całkiem sensownie.
Nie wiem gdzie to przeczytałeś, kilka instrukcji do takich urządzeń
widziałem i w żadnym tak to nie działało. Co oczywiście nie znaczy, że w
jakimś tam nie miałoby tak być.
Dokładność pomiaru deklarowana jest jako +- oscylujący wokół wartości
rzeczywistej.
Oczywiście nie nie stałoby na przeszkodzie żeby w stosownym rozporządzeniu
zdefiniować błąd urządzenia wyłącznie ujemny, czyli zamiast przedziału
+-3%, żeby ten wynosił (-6% ; 0) - tak jak to jest w przypadku np.
prędkościomierzy.
Ale jednak tak nie zrobiono.
Urządzenia pomiarowe podają więc wartość zmierzoną, rachunek błędów należy
przeprowadzić sobie samodzielnie.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=