  • 41. Data: 2013-10-13 18:45:41
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:slrnl5l6gi.lp8.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Tak, a co w tym dziwnego? Mie mam aż tak wielu doświadczeń z
    > windykatorami,
    > ale w każdym z kilku znanych mi przypadków chodziło o wyciągnięcie przez
    > kruki, preska, ultima czy inną swołocz nieistniejących zobowiązań.

    No, bo kiedyś to ci się o podatek za plamy na Księżycu upomną, bo się
    jakiemuś urzędaswi pojebie i nie tu ptaszka przy klikaniu postawi...

    > Dostałem kiedyś listem poleconym takie pisemko:
    >
    > http://148.81.130.53/pisarzgminny.jpg
    >
    > Fajne, nie? Można się zdrowo pośmiać. Tyle że Miasto kilka miesięcy

    Nie ty pierwszy. Lata temu czytałem o jakimś Angolu, że mu podobnie,
    przyszło, że ma zaległość 0.00 GBP... i monitowali faceta dotąd, aż ten
    wypisał czek na 0.00 GPB, wysłał... i dopiero wtedy się od niego
    odpierdolili. I chyba właśnie, też był to fisqs ichni...

> [...]
    > zwieńczonej pismem podpisanym osobiście przez samą Panią Prezydent,
    > zawierającym żenującą obrone głupoty urzędniczej. W tak zwanym
    > międzyczasie Samorządowe Kolegium Odwoławcze dwa razy badało wypłody
    > gminnych gryzipiórków i dwa razy orzekło, że decyzje podejmowane były
    > "z rażącym naruszeniem prawa". Jakieś wnioski z tego? Żadnych. Każda
    > kolejna decyzja czienowników zawierała tych rażących naruszeń coraz
    > więcej. Nieco ponad tydzien temu dostałem dwa kolejne polecone z SKO
    > (w drodze służbowej dokonała się już bifurkacja), w których proszą

    Czyli z tego, co widać, sami się już pogubili w tym burdelu, skoro im się
    rozdwoiło?

    > mnie o zajęcie stanowiska w kolejnych postępowaniach toczących się
    > z paragrafu o podejmowaniu decyzji z rażącym naruszeniem prawa.

    No widzisz Jarku? A mogłeś im wysłać przelew na sumę 0.00 PLN, z odsetkami
    od dnia wymagalności...
    (...) - tu musiałem na chwilę przerwać pisanie, aby nie zrobić ROTFLMAO...
    Tylko byłby to gorzki śmiech, z czyjejś głupoty. Bo dla mnie ktoś, kto
    dopuszcza, abyś był niepokojony takimi kwiatuszkami (nie wskazuję osoby), to
    pardon le mot zwykła pizda. Pizda umysłowa.

    > Mnie już nic nie dziwi. Ja zaraz gdzieś pójdę. Nie żeby spełnić jakiś
    > tam "obywatelski obowiązek", tylko żeby skorzystać ze swoich praw.

    Chodzi o HGW? Ja słyszałem, że komisarzem miasta będzie... Nie lubię się
    powtarzać w jednym akapicie :P

    > I to jest jakieś rozwiązanie -- niech się wzajemnie windykują i wykazują
    > z tego zyski w kwartalnych sprawozdaniach dla akcjonariuszy, a normalnych
    > ludzi zostawią w spokoju.

    Kiedyś miałem dług wobec Tepsy, przyznaję, nie ukrywam. Fiuty z Ultimo
    dzwonili nawet do mojej macochy, która mieszka zupełnie gdzie indziej, niż
    ja i która miała z moim długiem tyle, co pies z kompasem (i też
    niekoniecznie chciałem, by ktokolwiek z mojej rodziny dowiedział się o nim),
    której nazwisko znaleźli w książce telefonicznej, w zasadzie mogłem ich
    ścignąć o złamanie tajemnicy, ochrony danych osobowych... ale nie chciało mi
    się z nimi gnieść bałwanków z gówna, bo nie chciałem śmierdzieć Ultimo,
    wolałbym śmierdzieć gównem... Spłaciłem całkowicie dług, bez "pomocy" tej
    żałosnej firemki. A o Ultimo mam jak najgorsze zdanie.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 42. Data: 2013-10-13 18:45:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 13 Oct 2013 10:48:30 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ha, to i w ameryce jest cos skomplikowanego ?
    >A przeciez moze byc tak prosto, dwoch dzentelmenow podpisuje umowe,
    >jeden drugiemu wrecz czek i zalatwione :-)

    >A nie jest tak ?
    >
    >Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam co jeszcze mieliby robic ... prawo
    >do lokalu sprawdzac?
    >
    >J.

    Tak. Dwaj dzentelmeni przy okienku to POCZATEK procedury. Potem
    zaczyna sie biurokratyczna machina korespondencji, ktorej tu nie bede
    opisywal, a ktora u mnei trwa juz ponad miesiac. W kazdym razie,
    sprawa "w zalatwianiu"

    A.L.

  • 43. Data: 2013-10-13 18:47:27
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Jeszcze mi po złości na miesiąc wyłączyli telefon. Przez co nie zarobili
    > kolejnych trzech stów (ja miałem skąd dzwonić, więc zmartwiony nie byłem).
    > A po interwencji UKE musieli wypłacić odszkodowanie w podwójnej wysokości
    > średniego rachunku (następne sześć stów).

    Rozumiem, że następnym razem byli ostrożniejsi w swych poczynaniach?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 44. Data: 2013-10-13 18:50:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Znajomy nie protestował. Po robocie pan podsunął protokół do podpisu
    > i zapytał gdzie ma być to nowe przyłącze. Usłyszał, że w tym samym
    > miejscu. Więc znów zabrał się za swoje druciki. I chyba nie był bardzo
    > zdziwiony -- widać, że w firmie od dawna pracuje i niejedno już widział.

    Och, jarku, bo jak ja się śmieję, to mi dwupies jazgocze :DD
    I sąsiedzi się wkurzają "znowu te kundle" :)))
    Ja cierpię dolę, awruk ćma :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 45. Data: 2013-10-13 18:53:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Tak. Najpierw sie placi a potem reklamuje. WSZEDZIE. Bo inaczej od
    > razu sie lokuje na straconej pozycji

    Sam pamiętam, jak o takich rzeczach pisano u nas w gazetach w latach
    siedemdziesiątych. Jak to w bezduszny sposób w Ameryce od ludzi żądają
    zapłaczenia 0,00 dolarów i straszą ich czym mogą. Wyjaśniano, że winne
    temu są komputery, a u nas takie rzeczy są nie do pomyślenia, bowiem
    komputerów nie mamy, wszystkim zajmują się Ludzcy Urzędnicy.

    No i doczekaliśmy się. Po trzydziestu latach -- tyle mamy zapóźnienia.
    Tyle że u nas winne są nie komputery, a urzędnicy-idioci.

    Jarek

    --
    Nie pękaj koleś, nie łam sie przecie
    To o nas wczoraj stało w gazecie

  • 46. Data: 2013-10-13 18:55:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Rozumiem, że następnym razem byli ostrożniejsi w swych poczynaniach?

    Nie. Pół roku nie minęło, i znów próbowali podobny numer wykręcić.
    Zmieniłem operatora.

    --
    Jarek

  • 47. Data: 2013-10-13 19:07:01
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A poza tym wszystkim, to nosi znamiona ośmieszania Mojego Miasta.
    > Na to też chyba jest jakiś paragraf.

    ZTCW tak, coś tam mi się majaczy, że z tytułu naruszenia czci, dobrego
    imienia, z powodu narażenia na ośmieszenie, czy jakoś tak, nie wiem, czy nie
    dało by się uderzyć z urzędu, nie mam weny studiować teraz KK i pokrewnych,
    czy jakie tam prawo. Obawiam się tylko, że ręka rękę umyje...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 48. Data: 2013-10-13 19:16:29
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > No wiesz, najpierw ja sie usmiechnalem pod nosem, potem oni sami
    > wpadli ze chyba nie maja nic do roboty,

    Czyli nie tacy głupi, widać nie pierwszyzna dla nich :))

    > potem podpisalismy protokol :-)

    To dla mnie jasne i zrozumiałe, stwierdza się, że... Tylko po pipę ta cała
    zbędna reszta?

    > Nie, to ich przerastalo. Ja zglaszalem, oni przyjmowali, a kolejna

    Czemu ja się nie dziwię?

    > faktura znow zawierala, az w koncu chyba mnie przekierowali na
    > reklamacje, tam sprawe zalatwili ... i przyslali 18 faktur
    > korygujacych. w 18 osobnych kopertach.
    > Ale po zastanowieniu ... tak ma byc. Maja automatyczna drukarnie,
    > sama pakuje w koperty i nikt nie bedzie drukowal osobno, zbieral i
    > pakowal.

    Policzyłbym, ile kosztowała ich poczta, ile zwrot powinności... BTW. Jak się
    spóźnić z zapłatą, to Tepsa OIDP, żądała odsetek, czemu równie chętnie ich
    nie zwraca w podobnej sytuacji? Ale nic to. Tylko, że przez ten cały burdel,
    poszły koszty, zamiast choćby na premię dla pana Mietka, który zamiata
    biura, to na zbędną sieczkę. 36 zyla zwrotu. Nie pamiętam, ile taki list
    posztuje per sztuka... To nawet lekarz, pisząc mi receptę, pisze więcej
    leków, a nie każdy świstek na osobny specyfik... Lekarz ręcznie (choć coraz
    częściej na drukarce laserowej) potrafi, a Tepsa nie, bo kupiła dupowaty
    program, co nie potrafi wykryć takiej sytuacji i pomnaża niepotrzebnie
    koszty?

    Twoje milczenie wiele mi mówi :) Pewnie by musieli zamknąć przybytek :P
    Zostawmy burdelmamuśkę, niech dba o swoje kobitki, tam większy jest
    porządek, niż w Tepsie...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 49. Data: 2013-10-13 19:24:28
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczyna sie biurokratyczna machina korespondencji, ktorej tu nie bede
    > opisywal, a ktora u mnei trwa juz ponad miesiac. W kazdym razie,

    Bywa (to prawda, że nie zawsze), że cudownie pomaga postraszenie odejściem
    do konkurencji, od luźnej sugestii, że oto konkurencja właśnie chodzi po
    moim osiedlu i rozmyślam, że wobec kłopotów, które mamy, zamierzam przejść
    do nich, po powiedzenie tego wprost - jeśli do jutra w południe nie
    zadziała, to rozwiązuję umowę. Nawet przy aktywnej lojalce potrafi zadziałać
    :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 50. Data: 2013-10-13 19:28:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Nie. Pół roku nie minęło, i znów próbowali podobny numer wykręcić.
    > Zmieniłem operatora.

    "Nową przypowieść Polak sobie kupi, że i przed szkodą, i po szkodzie głupi"
    (C) Jan Kochanowski, śjakieś 500 lat temu, "Pieśń o spustoszeniu Podola".
    Znamienne... Tak sobie myślę, czy "przypadkiem" nie dzwonią do ciebie z
    "wyśmienitymi ofertami"? :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.