  • 11. Data: 2019-03-10 13:36:08
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-09 o 22:30, Marek S pisze:
> [...]
    ka-traci-paliwo-bo-musi-byc-widoczna.html

    > Być może 3miasto i okolice są zapóźnione, nigdy w w okresie ostatnich 30
    > lat nie doświadczyłem podobnego zjawiska. Na pamięć znam lokalizacje
    > suszarek lecz w/w zwyczaj mnie zaskoczył w ostatnie 2 dni.
    >
    > Ani jednego razu nie widziałem odstępstwa od tej reguły. Suszarki nigdy
    > nie włączały kogutów. Podobnie w innych okolicznych miejscowościach.
    >
    > Zwróć też uwagę iż przytaczany artykuł dotyczy stołecznej policji.
    > Przypuszczalnie założyłeś, iż poza stolicą kraj nie istnieje. Moje
    > pytanie dotyczy tego, co jest poza stolicą. Być może od 10 lat macie tam
> [...]

    Komendant Główny Policji rządzi Policją w całej Polsce.

  • 12. Data: 2019-03-10 16:19:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 9 marca 2019 15:48:42 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
    > Witam Was,
    >
    > Jeździłem wczoraj w nocy. Jeździłem dziś przed południem. Napotkałem się
    > parę razy na "suszących" - zawsze mieli włączone koguty. Czy to jakiś
    > nowy zwyczaj, czy raczej zbieg okoliczności

    Potwierdzam
    Właśnie wróciłem z Trójmiasta i trzy patrole minąłem na trasie, wszystkie z
    włączonymi kogutami.
    Nigdy wcześniej nie zauważyłem żeby ci z suszarkami stali na autami na sygnałach.
    Jakaś nowa świecka tradycja;)

  • 13. Data: 2019-03-10 16:24:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-10 o 13:36, Poldek pisze:

    > Komendant Główny Policji rządzi Policją w całej Polsce.

    Więc sugerujesz, że list z nakazem włączania kogutów w trakcie kontroli
    drogowych szedł z Warszawy do 3miasta 5 lat? Chyba InPostem go nadali :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2019-03-10 16:30:58
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-10 o 11:50, Shrek pisze:

    > W DC jest tak od dawna - byłe m przekonany że to ogólnokrajowa akcja.

    A ja wręcz przeciwnie - że nigdzie tak się nie robi :-D Ciekawe skąd
    taka regionalizacja zachowań policji...

    Jak się zastanowię, to nie tylko w 3mieście ale i w pomorskim raczej nie
    widywałem podobnych zwyczajów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2019-03-10 16:32:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 marca 2019 16:24:32 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Więc sugerujesz, że list z nakazem włączania kogutów w trakcie kontroli
    > drogowych szedł z Warszawy do 3miasta 5 lat? Chyba InPostem go nadali :-D

    Akurat przesyłki InPostu praktycznie wszystkie docierają na drugi dzień roboczy d
    nadania czego niestety nie można powiedzieć o przesyłkach doręczanych przez Pocztę
    Polską- ostatni mój polecony priorytet szedł 4 dni

  • 16. Data: 2019-03-10 16:33:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-03-2019 o 16:30, Marek S pisze:

    > A ja wręcz przeciwnie - że nigdzie tak się nie robi :-D Ciekawe skąd
    > taka regionalizacja zachowań policji...
    >
    > Jak się zastanowię, to nie tylko w 3mieście ale i w pomorskim raczej nie
    > widywałem podobnych zwyczajów.

    W Wielkopolsce też ich nie ma.
    Owszem, drogówka dość często stoi przy ważniejszych skrzyżowaniach z
    włączonymi kogutami, ale wtedy pełni tylko rolę straszaka, a nie suszy.

  • 17. Data: 2019-03-10 17:05:03
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-10 o 16:32, Kris pisze:

    > Akurat przesyłki InPostu praktycznie wszystkie docierają na drugi dzień roboczy d
    nadania czego niestety nie można powiedzieć o przesyłkach doręczanych przez Pocztę
    Polską- ostatni mój polecony priorytet szedł 4 dni

    Jak myślisz? Dlaczego InPost przestał obsługiwać sądy? Odpowiem co się
    działo: często przesyłki (w 100% polecone) ginęły. Albo zdarzały się
    nierzadkie przypadki, że np. pismo wysłane do urzędu skarbowego wracało
    z adnotacją, że adresat się wyprowadził :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2019-03-10 17:14:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-10 o 16:19, Kris pisze:

> [...]
    włączonymi kogutami.
    > Nigdy wcześniej nie zauważyłem żeby ci z suszarkami stali na autami na sygnałach.

    Chodzi o to, aby obywatele jadący z prędkością powyżej dopuszczalnej
    odpowiednio wcześniej widzieli, że zbliżają się do miejsca, w którym
    jest kontrolowana prędkość.

    Jeżeli w Trójmieście, to jest nowość, to zawiadamiam, że można się
    przyzwyczaić. W Warszawie tak jest od lat.

  • 19. Data: 2019-03-10 17:16:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 marca 2019 17:05:05 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Jak myślisz? Dlaczego InPost przestał obsługiwać sądy?

    Bo przegrał przetarg
    Bo Poczta Polska w 2015 zaproponowała cenę dumpingową.
    W 2013 za dwa lata obsługi przesyłek sądowych PP proponowała 580mln zł a w 2015 za
    TRZY lata zaproponowali 293mln.

> [...]
    > nierzadkie przypadki, że np. pismo wysłane do urzędu skarbowego wracało
    > z adnotacją, że adresat się wyprowadził :-D

    A takie przypadki były to fakt.
    Ale tryby sprawiedliwości jakoś się nie zatrzymały więc były to incydentalne
    przypadki. Inpost w 2013 chyba nie spodziewał się ze wygra ten przetarg i był
    nieprzygotowany ale z czasem było coraz lepiej.

  • 20. Data: 2019-03-10 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > dzień roboczy d nadania czego niestety nie można powiedzieć o
    > przesyłkach doręczanych przez Pocztę Polską- ostatni mój polecony

    Potwierdzam.
    Ostatnio miałem przyjemnosc zamowic coś z odbiorem do Ruchu i również dwa
    razy dłuzej niz Inpost.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."