  • 21. Data: 2013-09-27 11:39:51
    Temat: Re: Nowy telewizor (2D czy 3D)?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    t-1 nabazgrał(a):

    > Ludzie,
    > ja tylko napisałem, ze system pasywny zmniejsza dwukrotnie rozdzielczość
    > pionową w odróżnieniu do aktywnego 3D gdzie jest dwukrotnie zmniejszana
    > ilość obrazów na
    > sekunde przy zachowaniu rozdzielczości.

    Co do zmniejszenia rozdziałki to obecnie tyczy się to tylko systemu dual
    play bo inaczej sobie tego nie wyobrażam:

    Technologia Dual Play - jeden telewizor, dwóch graczy, dwa obrazy

    Technologia Dual Play zastosowana w telewizorach LG to możliwość
    przeniesienia rozrywki na jeszcze wyższy poziom. Wiele gier oferuje
    możliwość jednoczesnego grania przez dwóch graczy w tym samym czasie. Do tej
    pory oznaczało to konieczność podzielenia obrazu na dwie części tak, aby
    każdy gracz widział swoją część i mógł aktywnie sterować bohaterem lub
    akcją. Dzięki telewizorom LG Smart TV Cinema 3D, niezależnie od tego, czy
    ekran gry podzielony jest na część prawą i lewą, albo górną i dolną, każdy z
    graczy zobaczy swoją część gry na pełnym, niepodzielonym niczym ekranie
    telewizora. Dzięki specjalnym okularom i zaawansowanej technologii
    przetwarzania obrazu, coś, co wydawać by się mogło niemożliwie, staje się
    standardem w telewizorach LG. Takie możliwości dostępne są niezależnie od
    tego, czy będziemy grać we wbudowane w telewizor gry, czy też kiedy
    podłączymy do telewizora konsolę do gier albo komputer. Do tego typu
    rozrywki nie potrzeba także gier 3D i każda, dowolna gra w trybie Dual Play
    może być w ten sposób odtwarzana.

  • 22. Data: 2013-09-27 13:08:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-09-27 11:19, Chris pisze:

    > Od 2013 Sony zaczeło brać matryce od LD wiec coś musi być polepszone,
    > wcześniej brali od Samsunga i jak widać "chyba" się to nie sprawdziło.

    z samsunga już dawno nie biorą, a ostatnio robił im sharp.
    tak przynajmniej było podane

  • 23. Data: 2013-09-27 13:52:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    pawell32 nabazgrał(a):

    > z samsunga już dawno nie biorą, a ostatnio robił im sharp.
    > tak przynajmniej było podane

    A nie odwrotnie Sharp > Samsung > LG ? bo to że robił im Sharp to wiem.