  • 11. Data: 2013-09-09 11:14:03
    Temat: Re: Nowy telewizor (2D czy 3D)?
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 11:22:10 +0200, Chris napisał(a):

    Jeszcze o tym zapomniałem:

    > Aplikacja na androida załatwia sprawę kursora bo ekran służy za pada.

    Mógłbyś coś bliżej o tym napisać? Jaka aplikacja?

    a...@w...pl

  • 12. Data: 2013-09-09 12:44:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Angus nabazgrał(a):

    > Dnia Sun, 08 Sep 2013 11:22:10 +0200, Chris napisał(a):
    > Jeszcze o tym zapomniałem:
    > Mógłbyś coś bliżej o tym napisać? Jaka aplikacja?

    Proszę bardzo:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lg
    e.tv.remoteapps&hl=pl

  • 13. Data: 2013-09-09 12:46:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Angus nabazgrał(a):

    > Tego jeszcze nawet nie próbowałem. Ale wiem już za to, że z tym
    > nagrywaniem na USB jest drobna lipa. Na pendrive'a w ogóle nie można
    > nagrywać tylko na dysk USB (HDD albo SDD). W dodatku zanim coś się nagra
    > trzeba dysk zainicjować w telewizorze, co powoduje, że taki dysk nie
    > jest widziany później w kompie. Tłumaczą to ochroną praw autorskich.

    W sumie mi ta opcja jest zbędna bo mam dekoder UPC z nagrywarką i jeśli coś
    chcę nagrać to programuję timer w dekoderze i tam nagrywam. Jedyna zaleta
    była by taka że chciał bym coś nagrać i przenieść na komputer.

  • 14. Data: 2013-09-10 10:00:31
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Mon, 9 Sep 2013 12:44:46 +0200, Chris napisał(a):

    > Angus nabazgrał(a):

    > Proszę bardzo:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lg
    e.tv.remoteapps&hl=pl

    Dzięki!
    Super sprawa. Nie muszę kupować ich magicznego pilocika za 150 zł.

    a...@w...pl

  • 15. Data: 2013-09-23 21:43:17
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-09-08 15:01, t-1 pisze:
    > 3D kupię jak będzie bez okularów.
    > Aktywne 3D mi mruga w oczach a pasywne (w LG) zmniejsza dwukrotnie
    > rozdzielczość i widzę pojedyńcze linie jak na starym Rubinie.
    Mi pracownik z LG powiedzial: Nigdy nie kupuj tv marki LG"

  • 16. Data: 2013-09-24 04:24:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-09 11:11, Angus pisze:
> [...]
    > zainicjować w telewizorze, co powoduje, że taki dysk nie jest widziany
    > później w kompie. Tłumaczą to ochroną praw autorskich.

    Cho...jasna!!!
    Myślałem że takie zabezpieczenia to w dekoderach z płatnymi kanałami.
    Z bólem ale jakoś do przełknięcia. A tu proszę.
    Kupujesz sobie magnetowid nagrywasz z jedynki dobranockę (taki
    przykład), wyjmujesz kasetę VHS i chcesz włożyć w inny odtwarzacz żeby
    dziecko obejrzało i dupa zbita.
    Czy tylko mi się wydaje że to gwałt na wolnościach obywatelskich? :-)

    PS. Jak to dobrze ze mój dekoder jest starszego typu i nie posiada
    jeszcze takich zabezpieczeń. A stał na półce nowszy, bardziej wypasiony
    i kusił. :-)

  • 17. Data: 2013-09-24 10:13:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Rentier nabazgrał(a):

    > Mi pracownik z LG powiedzial: Nigdy nie kupuj tv marki LG"

    Chyba ochroniarz :)

  • 18. Data: 2013-09-26 21:41:07
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Mon, 23 Sep 2013 21:43:17 +0200, Rentier napisał(a):

    > Mi pracownik z LG powiedzial: Nigdy nie kupuj tv marki LG"

    Niedawno gdzieś czytałem, że ponad 90% telewizorów sprzedawanych na
    świecie, ma ekran wytworzony przez LG. W tym naszą polską wytwórnię LG
    gdzieś pod Wrocławiem.

    a...@w...pl

  • 19. Data: 2013-09-26 22:10:13
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Ludzie,
    ja tylko napisałem, ze system pasywny zmniejsza dwukrotnie rozdzielczość
    pionową w odróżnieniu
    do aktywnego 3D gdzie jest dwukrotnie zmniejszana ilość obrazów na sekunde
    przy zachowaniu rozdzielczości.
    Są to właściwości metody wyświetlania 3D i nie mają nic wspólnego z jakością
    urządzeń.
    Co do jakośći wytworów LG nie wypowiadałem się.
    Osobiście uważam za bardzo dobrą.
    A tu link opisujący poruszony problem, szczególnie dla ordynusa Chrisa
    http://www.kinodomowe.idg.pl/news/373222/LG.Cinema.3
    D.jednak.ma.Full.HD.ale.czy.jest.lepsze.niz.aktywne.
    3D.html

    pozdrawiam
    t-1

  • 20. Data: 2013-09-27 11:19:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    t-1 nabazgrał(a):

> [...]
    > jakością urządzeń.
    > Co do jakośći wytworów LG nie wypowiadałem się.

    Mnie jako użytkownika interesuje to jak to wygląda siedząc na kanapie a tu
    jest dobrze choć jak każde 3D obraz jest ciemniejszy niż w 2D. Co do pasków
    na ekranie nie mam takich objawów albo po prostu ich nie widzę, co do
    migotania w trybie aktywnym TAK przeszkadało mi i nie mogłem wysiedzieć
    dłużej niż 30min potem odpoczynek dla oczu w pasywnym takiego objaawu nie
    mam co jest dla mnie dużą zaletą. Może za mało filmów jeszcze zobaczyłem w
    3D ale to co jest teraz i o ile nie jest to kiepskiej jakości konwersja to
    zadowala mnie taki obrac, polecam prometeusza 3D gdzie obraz jest
    krystalicznie czysty jak z labolatorium.

    > A tu link opisujący poruszony problem, szczególnie dla ordynusa Chrisa
    > http://www.kinodomowe.idg.pl/news/373222/LG.Cinema.3
    D.jednak.ma.Full.HD.al
    > e.czy.jest.lepsze.niz.aktywne.3D.html

    Z ciekawości poszukaj informacji nie tak starych 2011-07-20 bo technika
    jednak idzie do przodu.
    Nie żebym się czepiał tylko faktycznie chętnie bym przeczytał o
    rozwiązaniach 2013/2014 czyli obecnej serii TV.
    Od 2013 Sony zaczeło brać matryce od LD wiec coś musi być polepszone,
    wcześniej brali od Samsunga i jak widać "chyba" się to nie sprawdziło.