  • 1. Data: 2013-09-06 22:04:50
    Temat: Nowy telewizor (2D czy 3D)?
    Od: Angus <a...@w...pl>

    No niestety przyszedł czas na kupno nowego telewizora. Starą plazmę Hitachi
    szlag trafił i muszę dokonać wyboru. Prosił bym o pomoc w wyborze. Napewno
    nie kupię plazmy bo żre za dużo prądu. Wiem, że obraz na plażmie jest
    lepszy ale jednak źle wpływa na finanse. Mam takie pytania:
    1. Czy warto kupować TV 3D? W promocji w Media Markt można kupić nawet za
    stosunkowo nieduże pieniądze, ale co oprócz napędu Blue-Ray daje teraz
    efekt 3D? Kiedyś na Cyfrze był nawet program Cyfra 3D, ale teraz go nie ma.
    2. Jakie możliwości odnośnie internetu daje telewizor z WiFi? Co można w
    tym telewizyjnym necie zrobić? Pytam bo wiem, że taki TV ma tam tylko
    jakieś dedykowane aplikacje.
    3. Co z nagrywaniem na USB? Nagrywa się wszystko co ma wejście do TV
    (satelita, naziemna) czy też jest to jakies wybiórcze? Jak później z
    odtwarzaniem tego na innych urządzeniach niż ten wybrany TV?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi!

    a...@w...pl

  • 2. Data: 2013-09-06 22:45:36
    Temat: Re: Nowy telewizor (2D czy 3D)?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Angus" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > 1. Czy warto kupować TV 3D?

    Tylko jak nie dopłacasz.

> [...]
    > stosunkowo nieduże pieniądze, ale co oprócz napędu Blue-Ray daje teraz
    > efekt 3D? Kiedyś na Cyfrze był nawet program Cyfra 3D, ale teraz go nie

    I tak nic na nim nie było.
    Te same pozycje co wtedy lecą teraz w 3D na kanałach Cyfry.
    Tyle że trudniej je znaleźć.

  • 3. Data: 2013-09-07 10:29:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    496qnr$....@4...net
    *Angus* napisał(-a):

> [...]
    > nawet za stosunkowo nieduże pieniądze, ale co oprócz napędu Blue-Ray
    > daje teraz efekt 3D? Kiedyś na Cyfrze był nawet program Cyfra 3D, ale

    Do tej pory na którymś Canal+ są programy 3D, dodatkowo nasza TVP HD ma
    czasem takie emisje. Sam mam telewizor 3D, ale kupując drugi raz nie
    spalałbym się żeby taki mieć. Za mało tego emitują, a to co jest, nie
    zawsze musi być tym, co chciałbym obejrzeć. Dochodzi do tego dosyć
    wysoki koszt okularów aktywnych, jeśli akurat w takiej technologii 3D w
    danym telewizorze jest realizowane. Dodatkowo pomnożyć ten koszt trzeba
    przez liczbę widzów, jeśli nie chce się oglądać samemu. IMHO, nie warto.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2013-09-07 12:20:53
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-09-06 22:04, Angus pisze:
> [...]
    > efekt 3D? Kiedyś na Cyfrze był nawet program Cyfra 3D, ale teraz go nie ma.

    Wczoraj kupił LG 47LA620S i 3D w sumie jest fajną opcją o ile ma się
    materiał do tego (BD,MKV) bo w TV to raczej rzadko coś trafisz.

    > 2. Jakie możliwości odnośnie internetu daje telewizor z WiFi? Co można w
    > tym telewizyjnym necie zrobić? Pytam bo wiem, że taki TV ma tam tylko
    > jakieś dedykowane aplikacje.

    Możesz oglądać YT, transmisja z tel/tabletu bezpośrednio na ekran TV,
    zwykła przeglądarka itd ....

    > 3. Co z nagrywaniem na USB? Nagrywa się wszystko co ma wejście do TV
    > (satelita, naziemna) czy też jest to jakies wybiórcze? Jak później z
    > odtwarzaniem tego na innych urządzeniach niż ten wybrany TV?

    Tego nie testowałem jeszcze, nie potrzebuję bo mam dekoder z hdd.

  • 5. Data: 2013-09-07 12:23:47
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-09-07 12:20, Chris pisze:

    > Wczoraj kupiłem LG 47LA620S i 3D w sumie jest fajną opcją o ile ma się
    > materiał do tego (BD,MKV) bo w TV to raczej rzadko coś trafisz.

    A dodam że 3D jest pasywne i w zestawie masz 4 pary okularów a dodatkowe
    4 kosztują ok 50zł .

  • 6. Data: 2013-09-07 22:22:28
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 12:20:53 +0200, Chris napisał(a):

    > Wczoraj kupił LG 47LA620S i 3D w sumie jest fajną opcją o ile ma się
    > materiał do tego (BD,MKV) bo w TV to raczej rzadko coś trafisz.

    Dobre!))) Dzisiaj ja właśnie ten sam kupiłem!:)))
    Materiał ściągam narazie sobie powoli z netu:) Narazie dla testu ściągnąłem
    Shreka jedynkę i dobrze to wygląda.

    > Możesz oglądać YT, transmisja z tel/tabletu bezpośrednio na ekran TV,
    > zwykła przeglądarka itd ....

    To tez już wiem, ale dzięki za info. Przeglądarka działa dobrze, ale
    przydałby się ten drugi pilot Magic AN-MR400 bo poruszanie się przy pomocy
    standadrowego to dosyć masakryczna sprawa.

    > Tego nie testowałem jeszcze, nie potrzebuję bo mam dekoder z hdd.

    Ja też mam dekoder z HDD (Cyfry a teraz NC+)! Ale już trzy razy musiałem go
    wymieniać ze względu na awarie i szlag trafił moje wcześniejsze zapisy.
    Dlatego pytałem o to. Ale teraz już sam przetestuję.

    DZIĘKI!!!

    a...@w...pl

  • 7. Data: 2013-09-08 11:22:10
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-09-07 22:22, Angus pisze:

    > Dobre!))) Dzisiaj ja właśnie ten sam kupiłem!:)))
    > Materiał ściągam narazie sobie powoli z netu:) Narazie dla testu ściągnąłem
    > Shreka jedynkę i dobrze to wygląda.

    Ja na BD mam Prometeusza i fajnie się ogląda i co ciekawe nie męczy mnie
    tak wzrok jak w kinie, do tego ciągnąłem jeszcze Avatara i Hobbita ale
    oglądałem tylko Avatara i zupełnie inne kino :)

    > To tez już wiem, ale dzięki za info. Przeglądarka działa dobrze, ale
    > przydałby się ten drugi pilot Magic AN-MR400 bo poruszanie się przy pomocy
    > standadrowego to dosyć masakryczna sprawa.

    Aplikacja na androida załatwia sprawę kursora bo ekran służy za pada.

> [...]
    > wymieniać ze względu na awarie i szlag trafił moje wcześniejsze zapisy.
    > Dlatego pytałem o to. Ale teraz już sam przetestuję.

    No problem, jak by co możemy się wymieniać doświadczeniami :)

    Nie mam na razie pojęcia jak przekazać obraz z TV na tablet/telefon o
    ile się da na moich sprzętach ? być może tylko sprzęt LG działa.

  • 8. Data: 2013-09-08 15:01:19
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    3D kupię jak będzie bez okularów.
    Aktywne 3D mi mruga w oczach a pasywne (w LG) zmniejsza dwukrotnie
    rozdzielczość i widzę pojedyńcze linie jak na starym Rubinie.

  • 9. Data: 2013-09-09 09:30:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    t-1 nabazgrał(a):

    > 3D kupię jak będzie bez okularów.
    > Aktywne 3D mi mruga w oczach a pasywne (w LG) zmniejsza dwukrotnie
    > rozdzielczość i widzę pojedyńcze linie jak na starym Rubinie.

    Powiem tyle. pierdolisz panie ...

  • 10. Data: 2013-09-09 11:11:41
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 11:22:10 +0200, Chris napisał(a):

    > No problem, jak by co możemy się wymieniać doświadczeniami :)
    >
    > Nie mam na razie pojęcia jak przekazać obraz z TV na tablet/telefon o
    > ile się da na moich sprzętach ? być może tylko sprzęt LG działa.

    Tego jeszcze nawet nie próbowałem. Ale wiem już za to, że z tym nagrywaniem
    na USB jest drobna lipa. Na pendrive'a w ogóle nie można nagrywać tylko na
    dysk USB (HDD albo SDD). W dodatku zanim coś się nagra trzeba dysk
    zainicjować w telewizorze, co powoduje, że taki dysk nie jest widziany
    później w kompie. Tłumaczą to ochroną praw autorskich.

    a...@w...pl