  • Data: 2010-05-02 18:01:12
    Temat: Re: Nowy telefon - wyliczenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JoteR j...@p...pl ...

    > Nie, to nie jest problem Play. To jest problem użytkowników innych
    > sieci, którzy dają się ryćkać swoim operatorom bez wazeliny.

    w sumie masz racje.
    Bedzie play.

    a zatem moge sobie pozwolic na troche inny telefon.
    Czy ktos uzywa Mnia Light (GT-B7300) i byłby w stanie okreslic czy:
    - bez problemu mozna zgrac *wszystkie* ustawienia telefonu na Pc i potem to
    odtworzyc
    - czy mozna tworzyc grupy w ksiazce i potem do grup przypisac np. dzwonki?
    - jak sprawdza sie dotykowy wyswietlacz? Psuje sie? Widac rysy itd.?
    - czy telefon działa wystarczajaco szybko?
    Jakies inne uwagi?

    Z gory wielkie dzieki.