  • Data: 2010-05-05 04:58:17
    Temat: Re: Nowy telefon - wyliczenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ma napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wg ceneo róznica jest około 100zł.
    > Największą wadą Lita jest brak modowanego oprogramowania, który robi
    > cuda z i900. Chociażby dodaje WM6.5 i MD2 v2 .

    w Play light kosztuje 250zł a i900 jakies 900zł...
    Ale light ma juz WM6,5
    To drugie to nie wiem.

    W kazdym razie chyba jednak bedzie E52.
    Przeraziła mnie mozliwa awaria panelu dotykowego po upadku telefonu - ponoc
    jest duze ryzyko, a mi telefon spada na ziemie srednio raz na 2 tygodnie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis