    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy telefon
    Date: Wed, 3 Nov 2010 16:09:08 +0000

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 16:51:14 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Mam wrażenie, że nasza dyskusja wygląda mniej więcej tak:
    >
    > - Nie podoba mi się WM dla telefonów, chciałbym telefon z innym systemem.
    > - Bzdury gadasz! Jesteś żenujący! WM jest super! Masz sobie kupić WM albo
    > Windows Phone 7!

    Szkoda, że wszyscy inni mają wrażenie, że wygląda mniej więcej tak:
    - nie podoba mi się WM dla telefonów, bo da się go zainstalować tylko na
    telefonach z różową obudową a jedynym dostępnym językiem jest pasztu,
    chciałbym telefon bez takich ograniczeń
    - ale WM nie ma takich ograniczeń!!!
    - nie będziecie mi mówić jakich ograniczeń mam nie chcieć!!!!

    > Windowsa Mobile na PDA używam od dobrych kilku lat (bez funkcji telefonu).
    > Natomiast telefon obejrzałem sobie bardzo dokładnie na emulatorze WM dla
    > telefonów. Mogę Ci podać linki, MS udostępnia go wraz z obrazami WM6 za
    > friko.

    kilka lat to wielka przepaść, emulator to też wielka przepaść, bo zawiera
    czysty system.
    Równie dobrze możesz pisać, że Windows XP jest nędzny, bo nie da się w nim
    pracować w arkuszu kalkulacyjnym - ściągnąleś sobie demo od Microsoftu, i
    tam arkusza kalkulacyjnego nie było, co jest najlepszym dowodem!

    > I rozumiem, że nie wolno mi mieć? Poza tym mam awersję do WM dla
    > telefonów, a nie do WM w ogóle.

    Skąd wiesz, że masz awersję, skoro nie masz zielonego pojęcia jak to
    wygląda? Do czego masz jeszcze awersję? Do Nepalczyków?

    > Ponieważ moim prywatnym zdaniem, uzasadnianym _tylko i wyłącznie_
    > subiektywnymi odczuciami, WM z funkcją telefonu, to jak OpenOffice z
    > funkcją doładowywania komórki (autentyk). Da się doładować komórkę przy
    > pomocy OpenOffice'a? Da się. Tylko każdy normalny człowiek zrobi to raczej
    > na dedykowanej stronie internetowej lub w kiosku niż zainstaluje w tym
    > celu OpenOffice'a.

    To kolejne bon moty z Bravo GIRL?

    > Dowiedź, że neguję całą wiedzę o innych systemach. Jedyne, co napisałem,
    > to to, że nie chcę mieć telefonu z WM/WP7 i niechętnie iPhone'a (akurat
    > telefonów z systemem operacyjnym od Apple'a na rynku nie ma zbyt dużo, ale
    > jeśli tak bardzo Ci na tym zależy, to podciągnij to pod niechęć do wiedzy
    > na jego temat), a te dwa ostatnie głównie z uwagi na ich "komercyjną
    > zamkniętość" (doczytaj w innych postach, nie chce mi się pisać tego samego
    > po raz n-ty)

    Zamkniętość iPhone nie rożni się istotnie od zamkniętości Androida czy
    Windows Phone.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-