eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, nowe problemyRe: Nowy silnik, nowe problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nnt
    p-02.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 23 Apr 2014 12:27:07 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    References: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5357956c$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-164-127-106-12.play-internet.pl
    X-Trace: 1398248813 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2361 164.127.106.12:1506
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530995
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-22 22:34, John Kołalsky pisze:
    > Mechanik wymienił mi uszkodzony silnik na inny używany i teraz:
    > - zużywa mi płyn chłodniczy w tempie 1litr na jakieś 30km, zostawia
    > jakiś niewielki ślad po sobie, ale poprzedni też taki zostawiał a
    > płynu aż tak nie ubywało
    > - silnik zwykle w ogóle nie kopci (inaczej niż w poprzednim silniku) ale
    > - jak się przydepnie mocno to niekiedy za mną chmura białego jak ze
    > starej lokomotywy i silnik nie potrafi pozbierać się a po jakimś
    > czasie wszystko przechodzi i można grzać, nieważne czy zimny czy ciepły
    > - ponoć sprężanie dobre jest
    > - nie widzę pęcherzyków w zbiorniczku
    > - nie ma jednak ciśnienia przy odkręcaniu
    > - ale też nie podwyższa się poziom płynu przy odkręcaniu
    >
    > Mechanik stwierdził, że winna jest nieszczelność w układzie, którą
    > ponoć już usunął. Ja mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą
    > lub sama głowica.
    >
    > Macie jakieś refleksje ?

    Jedyna refleksja to taka że płyn chłodniczy dostaje się do komór
    spalania. I najprawdopodobniej chodzi o uszczelkę pod głowicą Gdyby
    chodziło o pęknięty blok silnika to także w misce olejowej poziom oleju
    podnosiłby się .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: