-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nnt
p-02.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 23 Apr 2014 12:27:07 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowy silnik, nowe problemy
References: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5357956c$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-164-127-106-12.play-internet.pl
X-Trace: 1398248813 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2361 164.127.106.12:1506
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530995
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-22 22:34, John Kołalsky pisze:
> Mechanik wymienił mi uszkodzony silnik na inny używany i teraz:
> - zużywa mi płyn chłodniczy w tempie 1litr na jakieś 30km, zostawia
> jakiś niewielki ślad po sobie, ale poprzedni też taki zostawiał a
> płynu aż tak nie ubywało
> - silnik zwykle w ogóle nie kopci (inaczej niż w poprzednim silniku) ale
> - jak się przydepnie mocno to niekiedy za mną chmura białego jak ze
> starej lokomotywy i silnik nie potrafi pozbierać się a po jakimś
> czasie wszystko przechodzi i można grzać, nieważne czy zimny czy ciepły
> - ponoć sprężanie dobre jest
> - nie widzę pęcherzyków w zbiorniczku
> - nie ma jednak ciśnienia przy odkręcaniu
> - ale też nie podwyższa się poziom płynu przy odkręcaniu
>
> Mechanik stwierdził, że winna jest nieszczelność w układzie, którą
> ponoć już usunął. Ja mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą
> lub sama głowica.
>
> Macie jakieś refleksje ?
Jedyna refleksja to taka że płyn chłodniczy dostaje się do komór
spalania. I najprawdopodobniej chodzi o uszczelkę pod głowicą Gdyby
chodziło o pęknięty blok silnika to także w misce olejowej poziom oleju
podnosiłby się .
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.14 12:30 BartekK
- 23.04.14 13:54 John Kołalsky
- 23.04.14 14:04 MichaelData(R)
- 23.04.14 20:41 John Kołalsky
- 24.04.14 09:38 Maciek
- 24.04.14 20:06 John Kołalsky
- 05.05.14 20:55 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=