-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Nowy rodzaj wciskania w fotel
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <puh77e$edv$1@dont-email.me> <puh9mb$s42$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 9 Dec 2018 01:57:13 +0100
Message-ID: <lsp76riwcfed.bxhreebp26kh$.dlg@40tude.net>
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.255
X-Trace: 1544317035 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 496 89.64.51.255:59213
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1832
X-Received-Body-CRC: 1451424698
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645625
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 8 Dec 2018 21:31:08 +0100, Shrek napisał(a):
> W dniu 08.12.2018 o 20:49, Pszemol pisze:
>> https://twitter.com/Tesla/status/1071063180829372416
>
> Ile razy pod rząd tak można zanim zabezpieczenia odetną?
>
> BTW - niech będzie 2000kg v=30m/s czyli 110km/h
>
> Ek=(mv^2)/2=(2000*30*30)/2=900kJ to jest 0,25kWh. Teoretycznie można by
> tak ze 300 razy, a z rekuperacją to pewnie z 500. Jestem pewien że
> praktyka jebie toerię, ale w sumie czemu? Temperatura napewno.
Tesla ma dość wymyślny układ chłodzenia, z pompowaniem cieczy chłodzącej
(chyba zwykły glikol) przez środek silnika elektrycznego, przekładnie i
oczywiście baterie.
I ma do pozbywania się tego całkiem znajomo wyglądające chłodnice :)
Więc sądzę że całość jest przygotowana do pracy praktycznie cały czas na
maksymalnej mocy i tu nic się nie powinno dziać.
> jeszcze? Ciekawe ile to w kilometrach wychodzi, nie chce mi się liczyć,
> ale może ktoś 500 razy od zera do 100 i razy dwa, bo drugie tyle na
> hamowanie.
Obawiałbym się chyba bardziej o opony ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.12.18 05:17 Pszemol
- 09.12.18 08:46 J.F.
- 09.12.18 11:48 Tomasz Pyra
- 09.12.18 18:57 Pszemol
- 09.12.18 18:59 Pszemol
- 09.12.18 20:08 Tomasz Pyra
- 09.12.18 21:28 p...@g...com
- 10.12.18 00:33 Marcin Debowski
- 10.12.18 01:09 Tomasz Pyra
- 10.12.18 01:27 Pszemol
- 10.12.18 01:33 Marcin Debowski
- 10.12.18 08:21 p...@g...com
- 10.12.18 10:21 robot
- 10.12.18 10:35 robot
- 10.12.18 22:43 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]