  • Data: 2012-07-25 11:14:26
    Temat: Re: Nowy raport: Agile to sciema
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał:

    > No więc nie wiem, czy sobie zdajesz z tego sprawę, ale swoimi wypowiedziamy
    bardziej szkodzisz niż
    > pomagasz sprawie, której bronisz.

    Andrzeju, a kim ty jestes zeby mnie _w ogole _ oceniac ?
    Masz ku temu kwalifikacje ?
    Pokaz no moze wpierw swoje CV ? Ok ?

    > Nigdy nie byłem mocny z paleontologii, ale mam nadzieję, że jednak nie. Choćby
    dlatego, że bym już
    > nie żył co najmniej od jakiegoś miliona lat.

    No coz Andrzeju.
    Odkrywamy ze nie masz pojecia co to jest klasa/typ abstrakcyjny.
    Podpowiem: to taki, ktory nie ma/nie moze miec instancji (Homo Erectus jak ulal).

    > Ewaluation jak najbardziej lazy, ponadto żadne metody na mnie nie działają, a co
    więcej nie mam
    > żadnych pól prywatnych, bo nie jestem rolnikiem.

    Hm.. Od poczatku mi wygladalo, zes Wasc conajmniej z Syriusza.

    AK