  • Data: 2013-03-09 14:32:55
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:513b186a$0$1246$65785112@news.neostrada.pl...
    > dwunastu głośników. Otóż nie pamiętam, żebym nie siedział w czyimś
    > samochodzie i by któryś z tych ''przydasiów'' nie sprawiał kłopotu. A to

    A kiedyś... miałeś Skarpetę, czy Trabiego, minus 15 (byle aku naładowany i
    gaźnik nie padnięty), wsiadałeś, odpalałeś, czasem czekałeś chwilę i sruu, w
    długą. A ci z automatami, wypasiemi, memłali meemmłłaaa... i tyle było
    jazdy, może czasem dało się na pych. Były to puszki, które, jak się coś
    skwasiło, można było w drodze przywrócić do życia choćby w stopniu
    pozwalającym na dojazd do warsztatu.

    > dociskać... itd. Długo i niezawodnie działają niestety tylko trze rzeczy,
    > które są stare albo zrobiłem sobie sam.

    U mnie czyms takim jest ruja i poróbstwo, czyli Windows XP. Ze sprawnym
    sprzętem i sterami nie wiem, czy ktokolwiek widział BSoD, ja ostatnio dwa
    razy, bo dysk systemowy jest zbolały i czasem kuleje. A w lapciu pół roku
    temu, bo przypadkowo macnąłem pena z kartą WiFi i sterownik nie wytrzymał.
    Mam po prostu pewny i sprawdzony układ, o który wbrew pozorom dbam i wiem,
    że nie zawiedzie (no, nie powinien).

    > Tak w ogóle to jest interes do zrobienia - ''otwarty sprzęt'' czyli
    > udostępnienie dokumentacji produkcji dla wszystkich i rzeczywista
    > gwarancja wieloletnia. Oczywiście przy znacznie wyższej cenie. Zaraz

    Nie pogniewam się np. za auto, które wiernie posłuży 10 lat i nie trzeba
    będzie rzeźbić ponad obsługę codzienną. Nie pogniewam się za radio, które
    włączane codziennie przez 10 lat, będzie grać równie dobrze. Nie pogniewam
    się nawet za maszynkę do mięsa, w której przez najbliższe 20 lat, bez
    dodatkowych zabiegów poza czyszczeniem, równie skutecznie zmłócę np.
    ziemniaki na kopytka, czy kotlety ziemniaczane, ser na naleśniki, czy
    sernik, mak na makowiec, a nawet mięcho na kotlet mielony, koniny się nie
    boję. ITD.

    > pojawią się głosy, że taka firma zbankrutowałaby, ale nie we współczesnym
    > świecie. Na razie mogła by raczej zgarnąć wiele.

    Byle w czas się wycofać, lub przebranżowić, itd, itp...

    Ja kupiłem radio, Baofeng UV5R, po 2 miesiącach padła dioda, robiąca za
    latarkę. Wymieniłbym, gdyby nie było na gwarancji (radio chodzi dobrze), a z
    taką pierdołą to nawet mi się nie chce korowodzić z tym... Zobaczymy, jak
    Chińczycy szanują swój wysiłek... Za 22 miesiące sam tę diodę wymienię.