eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetNowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty? › Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
  • Data: 2019-10-23 23:17:53
    Temat: Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/10/2019 22:53, RadoslawF wrote:
    > I ile wytrzymała?

    Jakieś 4 lata po czym się wyprowadziłem i siedziała jeszcze rok na
    strychu po czym zostałą zmieniona na wydajniejszą. Pytasz zapewne w
    jakim stanie była płyta? Fabrycznym za wyjątkiem kurzu z przewagą pajęczyn.

    > mrozy

    Sam się grzeje. Dodatkowo umieszczony jest blisko ściany i osłonięty
    szafką. Z ciekawości sprawdziłęm, woda w butelce nie zamarzała mimo że
    był wyłaczony. Budynek oddaje ciepło.

    , wilgoć od mgły

    Ponieważ jest ciepły to się nie kondensowała. Brak śladów rdzy i wilgoci.

    > od zacinającego
    > deszczu

    Balkon mówie, nie dach. Ponadto mówiąc balkon mam na myśli coś większego
    niż 1m2. Tak, wiem że są mniejsze, nie o takim mowa.

    > a w lecie na słońcu cieplej niż w mieszkaniu.

    W cieniu jest zupełnie normalnie.

    > Tego bym nikomu nie polecił.

    Ja zaś tak. Działało to jaki serwer obliczeniowy i działało znakomicie.

    > Kiedyś były koncepcje chowania w szafach, sprawdzało się tylko
    > przy pasywnym chłodzeniu, do aktywnego za mała wymiana powietrza.

    Na wymianę powietrza bym w tym wypadku nie narzekał.