eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetNowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty? › Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
  • Data: 2019-10-24 13:10:30
    Temat: Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    w artykule <news:qoq7p4$8k2$1@dont-email.me> pisze:

    > Jak zobaczyłem "APU AMD K8-7600B" to mnie się skojarzył Athlon nie
    > wiedzieć czemu.

    Wiedzieć czemu. Napisałem ,,K8", widać też mi się skojarzyło. Procesor to APU
    AMD A8-7600B (3,1/3,8 GHz, TDP 65 W). Ostatnio pojawił się A8-7680 w nowszej
    architekturze, trochę szybszy (3,5/3,8 GHz) i mocniejszy, za to z mniejszym
    TDP (45 W), ale nie mam pewności, czy zostanie dobrze wykryty, bo nie
    widziałem aż tak nowej aktualizacji BIOS-u. Gdyby zadziałał, mógłbym
    spokojnie dołożyć dwa moduły RAM (pecet wie, że zasilacz to podstawa).

    > Mea culpa

    Też przepraszam.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)