  • 11. Data: 2009-10-14 09:30:56
    Temat: Re: Nowy "noktowizor" Nikona ;)
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Hurrra! Wreszcie będę mógł robić zdjęcia pod kołdrą bez świeczki! ;)

    A do tej poty robiłeś zdjęcia pod kołdrą ze świeczką? ;))

    --
    Lol

  • 12. Data: 2009-10-14 09:35:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Mamy podawać dokładne adresy?

    Macie sie nie jarac takimi makatkami ;-)

  • 13. Data: 2009-10-14 09:43:20
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > "ISO 12800 z możliwością rozszerzenia do ISO 102400!"
    > Hurrra! Wreszcie będę mógł robić zdjęcia pod kołdrą bez świeczki! ;)

    No dobra :) To teraz ladnie opisz jak to, i co fociles do tej pory z lampa
    pod ta koldra :)

    CeZ__134

  • 14. Data: 2009-10-14 11:11:16
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hb4495$t9r$1@news.interia.pl...

    > jeszcze rok, dwa lata temu takie parametry chodzily tutaj w kategorii
    > dowcipu :D

    Dowcipem może okazać się jakość obrazu przy takiej czułości. Poczekajmy -
    nie ma się co gorączkować - to tylko aparat... ;)

    --
    Lol

  • 15. Data: 2009-10-14 11:35:33
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Dowcipem może okazać się jakość obrazu przy takiej czułości. Poczekajmy -
    > nie ma się co gorączkować - to tylko aparat... ;)

    ale ja nie o jakosci ale w ogole pojawienie sie tego w puszcze :)

    Roger

  • 16. Data: 2009-10-14 12:30:30
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No dobra :) To teraz ladnie opisz jak to, i co fociles do tej pory z lampa
    > pod ta koldra :)

    Sample! Sample poproszę!

    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2009-10-14 12:30:44
    Temat: Re: Nowy
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    Waldemarrr <m...@n...mojej.str> napisał(a):

    > Bardzo mi sie podoba koncepcja lansowana przez Nikona: umiarkowana ilosc
    > pikseli, jak najwyzsze uzywalne iso. Lubie te firme za to.

    Pękło 100.000, kto da 200.000? Też Nikon?

    Maciej

  • 18. Data: 2009-10-14 12:55:28
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Sample! Sample poproszę!

    http://imaging.nikon.com/products/imaging/lineup/dig
    italcamera/slr/d3s/sample.htm

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 19. Data: 2009-10-14 13:23:19
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Macie sie nie jarac takimi makatkami ;-)

    E tam, normalnie można używać iso12800. Sample ze strony Nikona:
    http://imaging.nikon.com/products/imaging/lineup/dig
    italcamera/slr/d3s/sample.htm

    W kategorii Hi Iso the winner is: Nikon
    The looser: Canon