    From: Chocobo <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Date: Sun, 28 Jul 2013 14:56:28 +0200

    W dniu 2013-07-28 14:46, RadoslawF pisze:

    > Nie przeinaczaj faktów, nie "użytkownik który chce mieć linuxa"
    > tylko użytkownik który chce mieć na dysku dwa systemy.

    Faktem jest, że nikt nie pozbędzie się windowsa i nie zainstaluje linuxa
    ot tak. I większość wpierw chce zainstalować obok.

    > Jeśli sam tej różnicy nie dostrzegłeś to może odpuść dyskusję
    > na grupie.

    Rozumiem, że tak wygląda ta wspaniała społeczność linuxowa która aż rwie
    się do pomocy? Już druga osoba zaczyna być niemiła, żeby nie powiedzieć
    obraża mnie, ponieważ nie radzę sobie z instalacją systemu. Żadnej
    merytorycznej podpowiedzi tylko same docinki.
    Ale pewnie, łatwiej jest zwalić winę na monopol MS, a nie na lipny
    system i bezużyteczne środowisko użytkowników.
    Właśnie dlatego ten system nie przekroczył i zapewne nie przekroczy 2%
    udziałów.
    Z mojej strony to chyba EOT, po raz kolejny spróbowałem, po raz kolejny
    nie wyszło, po raz kolejny nikt nic sensownego nie doradził, ani nie
    wytłumaczył. Dyskusje na ten temat po prostu są bezsensowne.

    Marcin