  • 41. Data: 2013-04-26 10:07:15
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Ale co ta stacja dokująca miałaby robić?
    > Też o tym myślałem: dobry podzespołowo laptop + monitor, ale raz, że
    > wyszłoby dość drogo, a dwa - padnie laptop po gwarancji i koniec zabawy.

    99% laptopów daje się naprawić i wcale nie są to tak wielkie koszta.

  • 42. Data: 2013-04-26 10:07:54
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-26 10:00, chochlik_drukarski pisze:
    > Sądziłem, że może takie podejście ma jakieś uzasadnienie ale teraz mogę
    > już powiedzieć
    > tylko jedno: debilizm.

    Skoro piszesz o 5-tetnich urządzeniach to sobie o debilizmach nie
    pogadamy :-) U mnie 5-letnie też działają.

    Kupowałeś coś 1-2 lata temu?
    Wszystko tanie i jednorazowe. Trzeba robić "backup" sprzętu :-)

  • 43. Data: 2013-04-26 10:08:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    z nabazgrał(a):

    > Rozumowanie jest jak najbardziej na miejscu :-)
    > Teraz każdy sprzęt _MA_ się zepsuć po gwarancji. Tak jest projektowany i
    > wyżyłowany technologicznie. Takie czasy :-)

    Masz rację choć zdażają się wyjątki ... :)

  • 44. Data: 2013-04-26 10:11:10
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-26 10:08, Chris pisze:

    > Masz rację choć zdażają się wyjątki ... :)

    ... potwierdzające regułę :-)

  • 45. Data: 2013-04-26 10:18:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    z nabazgrał(a):

    > ... potwierdzające regułę :-)

    haha . poranny post zanjaomego z innej grupy:

    "zdechł 3 letni bosh.
    gwarancji już nie było.
    naprawa wiąże sie z wymiana całych bebechów, koszt ponad 5 stówek więc
    sie nie opłaca."

  • 46. Data: 2013-04-26 10:19:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z napisa?(a):

    > ... potwierdzające regułę :-)

    Wyjątek obala regułę, zawsze ;) Chyba, że rozmawiamy o katechezie... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 47. Data: 2013-04-26 10:23:02
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro piszesz o 5-tetnich urządzeniach to sobie o debilizmach nie pogadamy
    > :-) U mnie 5-letnie też działają.
    >
    > Kupowałeś coś 1-2 lata temu?
    > Wszystko tanie i jednorazowe. Trzeba robić "backup" sprzętu :-)

    Jasne. Bo 5 lat temu wszystko było niezniszczalne i długowieczne a 2 lata
    temu nagle
    stało się tanie i jednorazowe. Co za bzdury. Mam rzeczy które mają rok, 2,
    3, 4, 5, 6
    i tak dalej i jakoś nic mi pada 2 minuty po gwarancji. Jak coś jest gówniane
    to się
    po prostu psuje i taki szajs bym wypiepszył po 2 awarii a jak się nie
    zepsuło w ciągu
    kilku lat to prawdopodobieństwo nagłej awarii jak tylko gwarancji się
    skończy jest
    minimalne.

    Nie ma sensu tego kontynuować. Interesowało mnie skąd te głupie podejście i
    już
    wszystko wiem.

  • 48. Data: 2013-04-26 10:41:13
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-25 20:36, h.w.d.p. pisze:

    > dobre pytanie. jakos zawsze trafiam w uszkodzony podzespol.
    > na wstepie wykluczam uszkodzenie procesora, pamieci sprawdzam wyjmujac
    > np jeden modul(no tu moglby byc problem gdyby byl tylko jeden modul ale
    > to chyba sie juz nie zdarza), grafike uszkodzona widac. nie rozumiem w
    > czym widzisz problem.

    Jak wykluczasz procesor, jeśli po prostu komp sie zupełnie nie podnosi?

  • 49. Data: 2013-04-26 11:00:41
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-26 10:23, chochlik_drukarski pisze:
    > Nie ma sensu tego kontynuować. Interesowało mnie skąd te głupie
    > podejście i już
    > wszystko wiem.

    Ostatnio żeby kopnąć w tyłek zacięty szczelinowy napęd DVD musiałem
    rozebrać całego laptopa Della (żeby nie było :-) )
    Modernizację jego obudowy prowadzono 3 lata temu. Przypadek? :-)
    O czyszczeniu nie będę się wypowiadał bo się wk...

    PS. Poprzednie obudowy wyglądające identycznie miały stosowne "klapki"

  • 50. Data: 2013-04-26 12:37:14
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-26 09:19, z pisze:

    > A ja mam laptopa + myszka + klawiatura + duży monitor :-) Nie gram!!!
    > Jak chcę to go sobie wezmę gdzie chcę a jak nie chcę to robi za
    > stacjonarkę :-) Synchronizacja strasznie mnie męczy :-)
    > Wiem... Jak się zepsuje to będę w większym kłopocie niż przy blaszaku
    > ale wszechstronność przy małym mieszkaniu przeważa. :-)

    Przede wszystkim, to 2 razy większy koszt.
    Jak się chce z kompem łazić to lap, jak w domu, to buda.