-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.comp.pecet
From: Kosu <K...@n...com>
Subject: Re: Nowy komputer
References: <51790488$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kld6a6$h6m$1@dont-email.me> <klda0o$98o$2@news.task.gda.pl>
<kldc1o$7ju$1@dont-email.me> <kldcl3$g5u$1@news.task.gda.pl>
<s...@n...notb-home>
<u...@m...przemekryk.no-ip.info>
<517af6ce$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@m...przemekryk.no-ip.info>
<s...@n...notb-home>
<517bb19d$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@n...notb-home>
<2...@b...poznan.pl>
Reply-To: Kosu <K...@n...com>
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@n...notb-home>
Date: 27 Apr 2013 13:27:08 GMT
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.49.159.237
X-Trace: 1367069228 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26693 95.49.159.237:42132
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1225285
[ ukryj nagłówki ]On 2013-04-27, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Zdanie o "programowaniu awarii po gwarancji" nie oznacza jakiegoś
> dodatkowego obwodu powodującego gwarancję. Oznacza sposob projektowania
> który ma minimalizować koszty i dawać bezawaryjną pracę do końca gwarancji.
> Czyli dokładnie to co napisałes powyżej.
No i dobrze. Przecież o to właśnie chodzi w idei gwarancji. Czemu
Wam to przeszkadza?
A przedmówca (moim zdaniem) dołącza do chóru osób generalnie
niezadowolonych, że sprzęt nie jest wieczny.
Dla osób, które jednak nie kumają skąd się biorą długości gwarancji:
Firma robi produkt. Ma dane z kontroli jakości, mają jakieś założenia
co do intensywności używania, mają dane o awaryjności podobnej
elektroniki w przeszłości. Mają wreszcie oszacowanie kosztu naprawy
przyszłych awarii. Zapuszczają dość prostą matematykę i wychodzi im, że
mogą dać 2 lata gwarancji, bo w tym czasie awarii będzie mało (nie
będzie ich to dużo kosztowało). A potem awarii będzie więcej
(statystycznie), więc to się nie opłaca.
Ot i cała tajemnica "gwarancji".
pozdrawiam,
Kosu
Następne wpisy z tego wątku
- 27.04.13 15:32 Janek Wlodak
- 27.04.13 16:21 R.e.m.e.K
- 27.04.13 17:55 h.w.d.p.
- 28.04.13 08:42 Kosu
- 29.04.13 14:20 Szymon von Ulezalka
- 30.04.13 09:31 Piotr Rezmer
- 30.04.13 10:07 januszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
Najnowsze wątki
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-24 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-24 Antifa
- 2025-02-23 Orange Free na kartę - coś się popsuło
- 2025-02-23 Ciekawy wyrok Sadu Najwyzszego USA
- 2025-02-22 spalinki
- 2025-02-22 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-02-22 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-22 Spalinki:)
- 2025-02-23 Useme
- 2025-02-22 Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=