-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.comp.pecet
From: Kosu <K...@n...com>
Subject: Re: Nowy komputer
References: <51790488$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kld6a6$h6m$1@dont-email.me> <klda0o$98o$2@news.task.gda.pl>
<kldc1o$7ju$1@dont-email.me> <kldcl3$g5u$1@news.task.gda.pl>
<s...@n...notb-home>
<u...@m...przemekryk.no-ip.info>
<517af6ce$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@m...przemekryk.no-ip.info>
<s...@n...notb-home>
<517bb19d$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@n...notb-home>
<2...@b...poznan.pl>
Reply-To: Kosu <K...@n...com>
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@n...notb-home>
Date: 27 Apr 2013 13:27:08 GMT
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.49.159.237
X-Trace: 1367069228 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26693 95.49.159.237:42132
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1225285
[ ukryj nagłówki ]On 2013-04-27, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Zdanie o "programowaniu awarii po gwarancji" nie oznacza jakiegoś
> dodatkowego obwodu powodującego gwarancję. Oznacza sposob projektowania
> który ma minimalizować koszty i dawać bezawaryjną pracę do końca gwarancji.
> Czyli dokładnie to co napisałes powyżej.
No i dobrze. Przecież o to właśnie chodzi w idei gwarancji. Czemu
Wam to przeszkadza?
A przedmówca (moim zdaniem) dołącza do chóru osób generalnie
niezadowolonych, że sprzęt nie jest wieczny.
Dla osób, które jednak nie kumają skąd się biorą długości gwarancji:
Firma robi produkt. Ma dane z kontroli jakości, mają jakieś założenia
co do intensywności używania, mają dane o awaryjności podobnej
elektroniki w przeszłości. Mają wreszcie oszacowanie kosztu naprawy
przyszłych awarii. Zapuszczają dość prostą matematykę i wychodzi im, że
mogą dać 2 lata gwarancji, bo w tym czasie awarii będzie mało (nie
będzie ich to dużo kosztowało). A potem awarii będzie więcej
(statystycznie), więc to się nie opłaca.
Ot i cała tajemnica "gwarancji".
pozdrawiam,
Kosu
Następne wpisy z tego wątku
- 27.04.13 15:32 Janek Wlodak
- 27.04.13 16:21 R.e.m.e.K
- 27.04.13 17:55 h.w.d.p.
- 28.04.13 08:42 Kosu
- 29.04.13 14:20 Szymon von Ulezalka
- 30.04.13 09:31 Piotr Rezmer
- 30.04.13 10:07 januszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=