  • 61. Data: 2012-10-24 01:01:58
    Temat: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:k65ptv$ld1$1@news.task.gda.pl...

    > To tak, jakby egzamin na sapera robić z użyciem bomby.

    Zły przykład. Ten egzamin właśnie tak sie odbywa :) Serio.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 62. Data: 2012-10-24 07:33:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-23 16:48, Adam Wysocki pisze:

    > Co by się ścięgna nie zrywały.

    Dawno nie mialem tenisowek, ale jestem pewny ze w nich nie bylo zadnych
    sciegien.

    pozdr
    newrom

  • 63. Data: 2012-10-24 08:34:22
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-10-23 20:56, AZ pisze:
    > Heee? Hamujac przodem przenosisz ciezar na tyl? Stoppie pokazuje doskonala
    > kontrole nad hamulcem tak jak powerslide pokazuje doskonala kontrole
    > nad rolgazem.

    Na drodze liczy się efektywność nie efektowność.

  • 64. Data: 2012-10-24 08:46:43
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    AZ wrote:

    > Jak sie hamuje tylem to i owszem ale jakim wspolczesnym motocyklem
    > hamuje sie tylem?

    A zjechałeś kiedyś z asfaltu?

  • 65. Data: 2012-10-24 10:22:00
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-23 21:00, AZ pisze:

    > To ja nie wiem jak oni sie wywracaja... Mialem raz slizga w dzinsach przy
    > 50-60 km/h i jedyne co to siniak na biodrze i obtarcie kolana dzinsem
    > po ktorym po tygodniu sladu nie bylo. 3 inne byly w kombi i konczylo
    > sie tylko na siniakach i przetartych w jednym miejscu teksach, przy podobnej
    > predkosci zreszta. Jedyny powod dla ktorego nie mialem usmiechu to
    > poszarpane moto.

    A ja mialem jakis miesiac temu slizga na skrzyzowaniu, przy max 20-30kmh
    - z na przeciwka facet wjechal na czerwonym, a ja bylem juz zlozony w
    zakrecie.

    Kolano niedawno mi sie dopiero zagoilo, a skrecona kostka i kolano bola
    do teraz.

    Wiec nie ma regoly - niedawno ogarnalem egzamin i ..... byli ludzie,
    ktorym gasly moto czy wjezdzali na linie na 8 - boje sie pomyslec, co by
    sie stalo, jakby udalo im sie to przejsc, a mieliby wlasnie zrobic losia
    czy wyminiecie przeszkody - a 50kmh, a 20-30 to prawie 100% roznicy....

    M.

  • 66. Data: 2012-10-24 10:26:13
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-24 10:22, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    > sie stalo, jakby udalo im sie to przejsc, a mieliby wlasnie zrobic losia
    > czy wyminiecie przeszkody - a 50kmh, a 20-30 to prawie 100% roznicy....

    A, by doprecyzowac - co nie oznacza, ze uwazam, ze nie warto takich
    rzeczy cwiczyc - ale trudno jest mi wyobrazic sobie wlasciwe warunki na
    kursie za 700 pln.

    Chociaz takie dynksy do motocykla jak wrzucales sa nieglupia opcja.

    M.

  • 67. Data: 2012-10-24 10:28:20
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > Dawno nie mialem tenisowek, ale jestem pewny ze w nich nie bylo zadnych
    > sciegien.
    >
    > pozdr
    > newrom

    Ale w Twojej kostce sa ..... o ile jeszcze sa:D

    M.

  • 68. Data: 2012-10-24 10:45:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-24, jahi <j...@w...pl> wrote:

    > A zjechałeś kiedyś z asfaltu?

    To egzaminy przeprowadza sie na gruntowych drogach czy szutrach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2012-10-24 10:46:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-24, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > Na drodze liczy się efektywność nie efektowność.

    To jaka jest efektywnosc odciazajac przod przy zalozeniu, ze hamujemy przodem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 70. Data: 2012-10-24 10:53:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-24 10:46, AZ pisze:

    > To jaka jest efektywnosc odciazajac przod przy zalozeniu, ze hamujemy przodem?

    Ty serio pytasz?
    Sugerujesz, że przy hamowaniu siadasz na bak, żeby dociążyć przód?

    Przód sam się dociąży. Twoim zadaniem jest przesunąć środek ciężkości
    obiektu jak najbardziej do tyłu, żeby była wymagana jak największa siła,
    która zacznie obracać motocykl wokół osi obrotu przedniego koła.

    Siadanie na baku powoduje, że byle średnie hamowanie unosi tylne koło.

    Zresztą Ty to wszystko wiesz i pewnie dyskutujemy bez wzajemnego
    zrozumienia.

    --
    MN