  • 101. Data: 2012-10-25 16:04:53
    Temat: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-25, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Do koszowca prawie zawsze jakaś łajza się mi pcha,gdy zwracam uwagę-nie
    > on tylko ogląda,oczywiście włażąc,naciskając co się da.

    Zaloz pastucha ;-)

    > Więc zazwyczaj się pytam czy mogę tak samo jego żonę obejrzeć,wtedy
    > dociera:-)

    Ale po co sie pytasz? On nie pytal to i Ty nie pytaj tylko ogladaj ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 102. Data: 2012-10-25 17:21:42
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-25 16:04, AZ pisze:

    > Zaloz pastucha ;-)

    > Ale po co sie pytasz? On nie pytal to i Ty nie pytaj tylko ogladaj ;-)

    Nie nie,nie gustuję w kaszalotach.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 103. Data: 2012-10-25 18:00:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-25 17:21, Monster pisze:

    > Nie nie,nie gustuję w kaszalotach.

    Twój nick sugeruje coś innego.

    --
    MN

  • 104. Data: 2012-10-25 18:05:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-25 18:00, Marcin N pisze:

    > Twój nick sugeruje coś innego.

    Mój nick sugeruje mój poprzedni motocykl.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 105. Data: 2012-10-26 01:08:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-10-25 14:13, Użytkownik AZ napisał:

    > A tak naprawde to bedziesz sie smial jak ZSRE w pewnym momencie wprowadzi
    > boczne kolka tak jak wprowadzilo wymog ABS ;-)

    Stary jestem i mam nadzieję że tych ulepszeń nie doczekam.

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2012-10-26 08:39:10
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-25 13:52, Marcin N pisze:

    > Ale rozumiesz, że przepis zabrania stosowania butów motocyklowych?
    > Znęcamy się właśnie nad tym paragrafem.

    A co odpowiedzial 'twoj' posel ? A ministerstwo transoprtu czy kto tam
    odpowiada za takie przepisy ?

    pozdr
    newrom

  • 107. Data: 2012-10-26 08:43:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > A co odpowiedzial 'twoj' posel ? A ministerstwo transoprtu czy kto tam
    > odpowiada za takie przepisy ?

    Powiedział, że nie ma dla mnie czasu.

    --
    MN

  • 108. Data: 2012-10-29 10:52:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-26 08:43, Marcin N pisze:

    > Powiedział, że nie ma dla mnie czasu.

    Chlopaku, to juz masz naglowek!
    Fakt to da na pierwszej stronie!

    pozdr
    newrom

  • 109. Data: 2012-10-30 18:38:08
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-10-25 15:39, Monster pisze:

    > No!Kolega zaparkował,wraca moto leży, facet z mordą skacze jak on
    > parkuje bo dzieciak wsiadł i się pozdzierał.Oczywiście za kierunek też
    > zapłacić nie chciał.

    hahaha trzeba było faceta popieścić prądem z paralizatora i zapytać
    czemu ma taką hu..wą oporność. :o)