  • 141. Data: 2010-12-30 12:58:08
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > To odpowiadasz 'nie wiem' i po sprawie.

    Za co dostajesz stosowną karę i jest git.

    A.

  • 142. Data: 2010-12-30 13:10:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Za co dostajesz stosowną karę i jest git.

    Nie ma takiej kary

  • 143. Data: 2010-12-30 13:13:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 12:43:19 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak nie powierzył to nie można karać za niewskazanie komu powierzył.

    Powinien odpowiedziec "nie powierzylem" :-P

    J.

  • 144. Data: 2010-12-30 13:38:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-12-30 13:10, niusy.pl pisze:

    > Nie ma takiej kary

    Zwykle powołują się na art. 97 kodeksu wykroczeń w związku z art. 78
    ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

    Jesteś w stanie wykazać, że nie zasadnie?

    Pozdrawiam,
    A.

  • 145. Data: 2010-12-30 15:02:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Zwykle powołują się na art. 97 kodeksu wykroczeń w związku z art. 78 ust.
    > 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
    >
    > Jesteś w stanie wykazać, że nie zasadnie?

    Ten przepis wymaga umyślności.

  • 146. Data: 2010-12-30 15:20:40
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Powinien odpowiedziec "nie powierzylem" :-P

    Tak ?

  • 147. Data: 2010-12-30 15:35:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-12-30 15:02, niusy.pl pisze:

    > Ten przepis wymaga umyślności.

    Dlatego jeżeli np. ktoś Ci ukradł samochód to powinieneś to zgłosić.

    A.

  • 148. Data: 2010-12-30 15:47:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-30 12:58:08 +0100, Arek <a...@a...pl> said:

    > Za co dostajesz stosowną karę i jest git.

    Zacytuj ten przepis o karaniu za niewskazywanie *sprawcy*.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 149. Data: 2010-12-30 15:54:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-30 13:38:25 +0100, Arek <a...@a...pl> said:

    > Zwykle powołują się na art. 97 kodeksu wykroczeń w związku z art. 78
    > ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

    Przeczytaj go.
    Powoli...

    A teraz ten z pord.
    Masz już?

    To teraz zacytuj te fragmenty o wskazywaniu *sprawcy*.

    --
    Bydlę

  • 150. Data: 2010-12-30 17:15:28
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-29 08:07, Artur(m) pisze:

    > To nie płakać, że oszukują, tylko napisać do; posła, gazety, TV, policji,
    > św Mikołaja,...,
    > że ograniczenia nie mają podstaw.

    Jasne, jeszcze powołać komitet, oflagować się, zrobić akcję społeczną... słowem
    bohatersko rozwiązywać problemy wygenerowane przez bohaterskie rozwiązywanie
    innych społecznych problemów (w tym wypadku - domykania budżetu przez gminę...)

    A zamiast tego wszystkiego mogła by być prosta reguła, dzięki której zniknęłaby
    presja na patologiczne stawianie radarów w złych/niepotrzebnych miejscach...