  • 131. Data: 2010-12-30 07:27:06
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-30 01:08, J.F. pisze:

    > Przy jakosci tych wydrukow nie jest to trudne, ale myslisz ze
    > wystarczy ? Mylisz sie, znow wroci pytanie "komu pan powierzyl
    > pojazd".

    "Nie pamietam"

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 132. Data: 2010-12-30 08:53:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No widzisz - tez nie rozumiesz.

    Nie - to Ty nie przeczytałeś co czytasz.

    > Jesli przed FR jest korek,

    Cytuję moje słowa "skoro robi się korek, a wcześniej i później go nie ma".
    Nie wymyślaj więc pierdół o których nie było mowy.

  • 133. Data: 2010-12-30 10:50:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 07:27:06 +0100, MarcinJM wrote:

    >"Nie pamietam"

    A wtedy w zaleznosci od humoru moze sie skonczyc miedzy umorzeniem a
    7000zl.

    J.

  • 134. Data: 2010-12-30 10:54:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-30 10:50, J.F. pisze:

    > A wtedy w zaleznosci od humoru moze sie skonczyc miedzy umorzeniem a
    > 7000zl.

    wg. ktorego paragrafu?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 135. Data: 2010-12-30 11:31:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 10:54:27 +0100, MarcinJM wrote:

    >wg. ktorego paragrafu?

    przy odrobinie wscieklosci sad powola bieglego, ktory stwierdzi ze na
    zdjeciu jestes ty, i zaplacisz - za niepamietanie w dwa tygodnie po
    zdarzeniu, za wykroczenie i koszta ekspertyzy.

    I sadz sie potem z poolicja ze gdyby ci pokazali lepsze zdjecie od
    razu, to bys sie pewnie rozpoznal :-)

    J.

  • 136. Data: 2010-12-30 11:40:53
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-12-27 16:54, Robert_J pisze:
> [...]
    > do uruchomienia takiego systemu kontroli prędkości. Potrzebne są tylko
    > środki na zakup i instalację odpowiedniej aparatury. O tym rozwiązaniu
    > myśli już GTC na trasie z Gdańska i Stalexport Autostrada Małopolska na
    > odcinku Katowice - Kraków. Zmian nie chce wprowadzać Autostrada
    > Wielkopolska. Co ciekawe nad podobnym rozwiązaniem zastanawia się
    > również Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Nowy system
    > miałby obowiązywać nie tylko na drogach ekspresowych, ale również przy
    > przejazdach przez niewielkie miejscowości. "

    Czyli jadę 250 km/h potem na stację na zatankowanie i znów 250km/h potem
    na hamburgera i znów 250 luzik... ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 137. Data: 2010-12-30 11:46:56
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-12-27 22:50, Robert_J pisze:

    > W którym miejscu??? Nie wiem czy wiesz ale przy autostradach bywają
    > parkingi. Wystarczy że ktoś zatrzyma się tam, zmarszczy freda, coś zje,
    > popije i ruszy dalej. I spokojnie może wtedy zap.... 200/h bez mandatu,
    > po średnia na całym odcinku wyjdzie mu "w normie". Nie zauważasz tutaj
    > idiotyzmu? Karanie "za średnią" jest niczym innym jak głupotą. Równie
    > dobrze z definicji można wlepić 90% kierowców mandaty "z klucza" :-). W
    > końcu prawie każdemu zdarzyło się przejechać Polskę wzdłuż czy w poprzek
    > szybciej niż teoretycznie zgodnie z przepisami można ;-)

    Ja myślę że trzeba zaproponować oddolną inicjatywę. Jak jadę ze średnią
    140km/h wg nowych przepisów 150km/h bez mandatu to OK. Przekraczam
    dostanę mandat. Ale jak jadę poniżej 100km/h to poproszę o zwrot
    pieniędzy za autostradę i akcyzę za przejechany odcinek. W końcu płacę
    za autostradę czyli drogę szybszą niż zwykła jedno-jezdniowa i
    wymagam... :) Inaczej to nie ma sensu.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 138. Data: 2010-12-30 12:19:17
    Od: ALi <n...@l...org>

    Dnia 27-12-2010 o 16:54:41 Robert_J <d...@o...pl> napisał(a):

    > Za wp.pl:
    > "Drogówka już szykuje nowy bat na kierowców. Chcą zaostrzyć i usprawnić

    Z tego co mi się zdaje, to bat raczej służył do popędzania. Pojęcia mylą :)

  • 139. Data: 2010-12-30 12:41:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A wtedy w zaleznosci od humoru moze sie skonczyc miedzy umorzeniem a
    > 7000zl.

    Zasadniczo nie może, trzebaby wykazać umyślność

  • 140. Data: 2010-12-30 12:43:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > przy odrobinie wscieklosci sad powola bieglego, ktory stwierdzi ze na
    > zdjeciu jestes ty, i zaplacisz - za niepamietanie w dwa tygodnie po
    > zdarzeniu, za wykroczenie i koszta ekspertyzy.

    Jak nie powierzył to nie można karać za niewskazanie komu powierzył.