  • Data: 2011-01-11 14:10:48
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, i zakładając że pytający jest ustawowo uprawniony do pytania,
    > odpowiadasz (jeśli masz ochotę):
    >
    > "Świadom treści art. 78 ust. 4 [...], wskażę na żądanie osobę, której
    > *powierzyłem*
    > pojazd do kierowania lub użytkowania - gdy takie żądanie otrzymam.
    >
    > Jednakże, pytania takiego nie otrzymałem, a oświadczenie zawarte w
    > piśmie dotyczy osób
    > *faktycznie kierujących lub użytkujących* pojazd (a nie tych, którym
    > pojazd powierzyłem).
    > Odpowiedzi na takie pytania ustawa nie nakłada."
    >
    > :)

    Więc mogą tak:

    "Zgodnie z treścią art. 78 ust. 4 [...], jest Pan obowiązany wskazać
    komu powierzył pojazd do kierowania lub *użytkowania* w oznaczonym czasie.

    Na druku który Pan otrzymał należy wybrać przypadek 2, a następnie w
    punkcie nr. 2 wskazać osobę, której Pan powierzył samochód do
    użytkowania w oznaczonym czasie.

    W razie dodatkowych pytań związanych z odczytaniem druku służymy radą w
    godzinach 7-16 od pn. do pt. z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
    "

    Oczywiście mogą to olać i wysłać sprawę do sądu. A jak to wygląda w
    praktyce pokazywali ostatnio w TVN w jakimś tam programie. SM organizuje
    specjalne suto zakrapiane "szkolenia" dla odpowiednich osób, dzięki
    czemu wyroki zapadają szybciej.

    A.