-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
Date: Wed, 29 Dec 2010 21:49:19 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <ifg6sg$qup$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <i...@p...onet.pl> <ifauqp$bti$1@news.net.icm.edu.pl>
<i...@p...onet.pl> <ifd5be$k67$1@news.net.icm.edu.pl>
<7...@d...googlegroups.com>
<u...@4...com>
<9b6hk18q9fye$.hpjhye626ago.dlg@40tude.net>
<ifdj7f$ta6$1@news.net.icm.edu.pl>
<f...@4...com>
<ifevve$cdb$1@news.net.icm.edu.pl>
<t...@4...com>
<iffcac$g4a$1@news.net.icm.edu.pl>
<h...@4...com>
<ifg6ph$qqj$1@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293655763 27609 87.251.232.55 (29 Dec 2010 20:49:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Dec 2010 20:49:23 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ifg6ph$qqj$1@news.net.icm.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338504
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
>> Proste porownanie jest utrudnione, bo to trzeba pelnego obciazenia
>> drogi (korek wyjazdowy moze byc), bez swiatel, bez skrecajacych w lewo
>> i blokujacych pas, bez skrecajacych w prawo i zmniejszajacych ruch na
>> dalszym odcinku .. raczej bym sie przyjrzal przy niedzielnych
>> powrotach w jakiejs wiosce na trasie rosnie przed ta "50" korek czy
>> nie ..
>
> Nie rośnie bo przepustowość poprzedzającego odcinka jest większa niż ruch
> na drodze. Gdyby ruch osiągnął przepustowość drogi to korek rósłby.
> Dokładnie tak dzieje się, gdy pogorszą się warunki drogowe. Oczywi
... ście mowa w tym momencie o przepustosowość bezwzględnej drogi nie
uwzględniającej możliwości samochodów poruszających się w niej.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.10 21:54 niusy.pl
- 29.12.10 22:08 Tom N
- 29.12.10 23:43 Adam Płaszczyca
- 29.12.10 23:45 J.F.
- 29.12.10 23:45 Adam Płaszczyca
- 30.12.10 00:05 J.F.
- 30.12.10 00:33 Tom N
- 30.12.10 00:46 Bydlę
- 30.12.10 01:05 J.F.
- 30.12.10 01:08 J.F.
- 30.12.10 01:11 RoMan Mandziejewicz
- 30.12.10 07:16 gosmo
- 30.12.10 07:27 MarcinJM
- 30.12.10 08:53 Cavallino
- 30.12.10 10:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie