-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ifacsc$i42$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<ifauqp$bti$1@news.net.icm.edu.pl> <i...@p...onet.pl>
<ifd5be$k67$1@news.net.icm.edu.pl>
<7...@d...googlegroups.com>
<u...@4...com>
<9b6hk18q9fye$.hpjhye626ago.dlg@40tude.net>
<ifdj7f$ta6$1@news.net.icm.edu.pl> <e...@b...softax.pl>
<iffpri$mqa$1@news.net.icm.edu.pl>
<b...@4...com>
In-Reply-To: <b...@4...com>
Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
Date: Wed, 29 Dec 2010 19:47:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 101229-0, 2010-12-29), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <4d1b823b$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.108.105
X-Trace: 1293648443 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2456 178.42.108.105:56458
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338487
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bovmh6dgdpgt21fmsvgrqhe8a24eqgc1m2@4ax.com...
> On Wed, 29 Dec 2010 18:06:56 +0100, niusy.pl wrote:
>>Czego niby nie rozumiem ? Że jak się postawi fotoradar na ograniczeniu do
>>50-ciu to się zrobi w tym miejscu korek ?
>
> Ano nie rozumiesz. To ze sie zrobi lokalne zageszczenie o
> przepustowosci nie swiadczy.
>
> Jakbys zaobserwowal ze korek przed tym FR robi sie coraz dluzszy
Korek o jakiejś długości jest zawsze dłuższy od korka o długości zero (czyli
sytuacji z brakiem fotoradaru).
Czyli skoro robi się korek, a wcześniej i później go nie ma, to znaczy, że
jedynym powodem jego powstania jest tenże fotoradar, który wpływając na
obniżenie prędkości wpływa na obniżenie przepustowości tego odcinka.
Dalsze rozbieranie tego na czynniki i szukanie dziury w całym jest
całkowicie pozbawione sensu.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.10 19:57 J.F.
- 29.12.10 21:47 niusy.pl
- 29.12.10 21:49 niusy.pl
- 29.12.10 21:54 niusy.pl
- 29.12.10 22:08 Tom N
- 29.12.10 23:43 Adam Płaszczyca
- 29.12.10 23:45 J.F.
- 29.12.10 23:45 Adam Płaszczyca
- 30.12.10 00:05 J.F.
- 30.12.10 00:33 Tom N
- 30.12.10 00:46 Bydlę
- 30.12.10 01:05 J.F.
- 30.12.10 01:08 J.F.
- 30.12.10 01:11 RoMan Mandziejewicz
- 30.12.10 07:16 gosmo
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11