eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy bat na kierowców? ;-) › Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Date: Wed, 29 Dec 2010 14:45:41 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <iffe26$o8p$1@news.onet.pl>
    References: <ifacsc$i42$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ifauqp$bti$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d19066b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifc630$2926$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
    <4d1a7330$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifemn7$7vm$1@rekrutacja.tu.kielce.pl> <ifepuc$n32$1@news.onet.pl>
    <iff7ol$3jc$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: acft134.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293630342 24857 83.9.221.134 (29 Dec 2010 13:45:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Dec 2010 13:45:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iff7ol$3jc$1@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338392
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-29 12:58, niusy.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl>
    >
    >>
    >> Tak samo demoralizujaca jest zapowiedz, ze nie bedzie sie karac za +10.
    >> To idiotyzm. Ograniczenia nalezy zweryfikowac (byly szumne zapowiedzi,
    >> wyszlo jak zwykle), 80-90% zlikwidowac, a nastepnie surowo karac za
    >> najdrobniejsze przekroczenie. Tym sposobem jest szansa, ze za 10 lat
    >> bedzie w miare normalnie.
    >
    > Nie, należy zastąpić ograniczenia znakami informującymi o trudności
    > drogi. Kryterium prędkości nic zupełnie nie znaczy. Kierowca może dobrze

    Kierowca ma umiec pokonac zakret. Dowolny. Znak, ze jest zakret powinien
    wystarczyc. Przed naprawde _zdradliwymi_ mozna dodatkowo postawic
    "wykrzyknik".
    Obecnie widzac przed zakretem (60) mozna doskonale zakladac, ze 80 nie
    bedzie za duzo.
    To jest wlasnie dewaluacja znakow ograniczenia predkosci.
    Tak samo od kilku lat wprowadza sie dewaluacje lini ciaglej, malujac ja
    prawie wszedzie. Nie, linia ciagla powinna byc w miejscach, ktore
    NAPRAWDE tego wymagaja. A juz na pewno nie powinno jej byc w miejscach,
    kore komletnie tego nie wymagaja. Sa poziome strzalki sugerujace w
    roznych miejscach zjazd na swoj pas i to powinno starczyc w wiekszosci
    przypadkow.
    Jeszcze 10 lat temu linia ciagla byla dla mnie swietoscia, obecnie stala
    sie sugestia (ale bez przeginek) i jak nie ma zadnego powodu, zeby ona
    tam byla to bez skrupulow wyprzedzam.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: