    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowy Pentax :)
    Date: Sun, 24 May 2009 10:38:00 +0200
    <T...@n...onet.pl>
    <gv9ovl$2ef$2@inews.gazeta.pl>

    "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał:

    >[...]
    >
    > Jest przydatne, ale nie bez znaczenia dla konstrukcji.
    > IMHO zdecydowanie powinien być dodatkowy ekran jako akcesorium, Wtedy jest
    > wywijany na wszelkie strony i o rząd wielkości wygodniejszy.
    >[...]

    Taki ekranik (być może nawet w kilku różnych wersjach różniących się
    rozmiarami) mocowany do sanek lampy błyskowej lub do wizjera zamiast muszli
    ocznej niewątpliwie kiedyś producenci wprowadzą. Obawiam się jednak, ze
    jeszcze trochę będziemy musieli poczekać, aż marketingowcy uznają, że rynek
    dojrzał już do takiego rozwiązania. W każdym razie rozpowszechnienie wyjścia
    HDMI w niektórych lustrzankach rokuje nadzieję, że da się do nich w
    przyszłości taki ekranik podłączyć.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)