    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowy Pentax :)
    Date: Tue, 19 May 2009 20:25:32 +0200

    Kombajn Bizon pisze:
    > Nie rozumiem - fakt posiadania magnezowej obudowy przez kilka aparatow
    > implikuje ze nie jest to cecha sprzetu polprofesjonalnego?

    Nie ma ścisłej definicji co jest profi a co nie. Jak do najtańszego na
    rynku korpusu wsadzą którąś z tych cech to nagle uprofesjonalnieje?

    > j/w

    Tzn, co?

    > A jest jakis aparat z matryca APC-C z takim wizjerem?
    > Bo to co jest w 5D nie
    > umywa sie do byle tego co jest w starym Kievie...

    Duży jasny wizjer jest fajny... ale nawet najlepszy nie jest tak dobry jak
    nawet średni pełnoklatkowy (jeśli chodzi o wielkość).
    Co do kieva to fajnie, ale porównanie chybione.

    > Ktore konkretnie ze sredniej polki? I czy jest to wiekszosc? ;)

    A700, D300, 50D, E-3, E-30 - te z pewnością. Jak widzisz nie są ani nowe,
    ani szczególnie drogie. Poprzednicy w serii (takie 40D itd) podobnie.

    > A traktowalbys swoj aparat w ten sposob bez strachu?
    > http://pentax.org.pl/viewtopic.php?p=432220#432220
    > (to nie ja, z gory uprzedzam ;))

    Ty rozumiem, że jak kupisz to pierwsze co zrobisz to wrzucisz aparat w
    kałużę?

    > 5D, 1D, D3, D300, D700
    > Teraz Ty mi odpowiedz :P

    5D to ma magnezową obudowe? Bo jak nie musi to małych lustrzanek jest kilka.

    > Dominik, powiedz mi, ale tak szczerze: czytasz Ty moje posty?
    > Co Ci po pradzie kiedy zapomnisz ladowarki?

    A po co Ci aparat z plecakiem pełnym akumulatorów jak zapomnisz plecaka z
    kartami pamięci? Albo chociażby obiektywu?
    IMHO słaby to argument "co jak zapomnisz".. Trzeba byc skończoną sierotą
    żeby nie zabrać dowolnego jednego elementu zestawu, a wziąć pozostałe. Ja
    tam wolę wygodę w 99.999% pozostałych przypadków, niż liczyć na 0.001% i
    bujać się paluszkami :)

    > Ale ja caly czas pisze o tym, ze nowatorskie jest to, ze takie funkcje
    > (ktore, co bede uparcie pisal, charakteryzuja puszki z wyzszej polki), sa
    > dostepne w malym korpusie.

    1/8000 to już dawno jest w amatorskich korpusach.

    > http://www.flickr.com/photos/sveinmb/3543097453/
    > q.e.d. ;)

    Ciekawe dlaczego nie pokazywali małych lustrzanek w zestawieniu?

    > Ale w mniejszym body. I o to caly czas chodzi ;)

    No to za ile? :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564