  • 21. Data: 2010-07-21 07:45:42
    Temat: Re: Oficjalnie i sample
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Bez rewelacji jak na rok 2010... Pewno z rawa będzie lepiej, ale iso 400
    > jak z g9 albo i gorzej.

    Domyślnie jest ustawiony na zer0 i takie chyba są te jpg prosto z puszki.
    Trzeba przestawić na minus 2 i będzie OK.
    Poza tym sampli z LX5 nie strzelał Adam eŚ ;)

    LX3 vs. LX5@1600
    http://www.quesabesde.com/camdig/noticias/Lumix_LX5_
    muestra_02g.jpg

    LX5 zoom
    http://www.quesabesde.com/camdig/noticias/Lumix_LX5_
    muestra_01g.jpg

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 22. Data: 2010-07-21 20:47:33
    Temat: Re: Nowy Panasonic LX5
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jul 2010, Marx wrote:

> [...]
    [...]
    > Nikon mial ciekawe hybrydy z dosyc duzymi matrycami (2/3 bodajze).

    Ale "samo 2/3" dość mało się wyróżniało. A zdaje się to było
    główne kryterium Adama :)

    Polecimy sobie po:
    - Olympus "w epoce przedgrunwaldzkiej" ;) - 2/3" "lustro hybrydowe", bo
    z bezpośrednim ostrzeniem (bez matówki)
    - Sony: 2/3" z podczerwienią (sterowany - zdejmowalny filtr wewnątrz aparatu)
    - Fuji: 2/3" z matrycą SR (bijącą dynamiką większość dzisiejszych
    lustrzanek APS, bo dodatkowe 3,5 EV to nie w kij dmuchał *mimo*
    że mikropiksele szumy mają większe - choć przy ISO 50 nie tak wiele
    - i do S3/S5 te aparaty raczej nie dochodzą)
    - Minolta: 2/3" z obracalnym LCD (A200), 2/3" z uchylnym EVF oraz
    predykcją ostrzenia (A2), obie z "klawiszologią" przy której
    co tańsze lustrzanki mogą się schować
    - Casio: niecałe 2/3" (1/1,8") z 60 fps w pełnej rozdzielczości

    Co "ciekawego" na tym tle miały porównywalne (?) aparaty Nikona?
    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2010-07-22 06:23:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    > Co "ciekawego" na tym tle miały porównywalne (?) aparaty Nikona?
    Takiej innowacyjnosci jak w segmencie lustrzanek Nikon nigdzie nie mial.
    Niemniej Nikony 8xxx byly calkiem solidnymi aparatami. Moja znajoma ma
    jakis kompakcik Coolpix ktory do tej pory idealnie sprawdza sie jako
    idiotencamera (podczas gdy nowozakupiony super-duper-Fuji z
    rozpoznawaniem twarzy usmiechow i srajacej dupy robi taka kaszane ze hej...)

    Marx