  • 61. Data: 2009-02-24 16:22:18
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bartosz pisze:
    > Choćby po możliwości dostarajania AF w przypadku FF/BF;

    W olku? Zaraz pajace grupowe cię zaśmieszą na śmierć :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 62. Data: 2009-02-24 16:24:02
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    dominik napisał:

    > I bardzo dobrze. Mam nadzieję, że puszczą to owe maleństwo i z
    > stabilizacją. Byłoby miłe :)

    Jeśli u43 będą pozycjonować jako następcę E-4xx to raczej nie będzie
    miał stabilizacji :/

    m.
    --
    In Googlis non est, ergo non est.

  • 63. Data: 2009-02-24 16:24:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ten E620 w takim zestawie będie bić na głowę wszystki D80, D90, 450D z
    > doczepionymi Tamronami za 1500.

    :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../

  • 64. Data: 2009-02-24 16:26:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ktotek (K.P.) pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/0902/09022401olympuse62
    0.asp

    Fajnie, setka postów za chwilę, a nikt się nie zastanawia czy matryca
    wreszcie przeniesie te dwanaście milionów pikseli.
    Bo jeśli tak to będzie hit, jeśli nie to taki fajny walkman na kasety w
    2009 roku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lubię te igrzyska różne, zawsze kibicuję na Trynidad i Tobago czy jakoś
    tak/

  • 65. Data: 2009-02-24 16:31:44
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > wreszcie przeniesie te dwanaście milionów pikseli.
    > Bo jeśli tak to będzie hit, jeśli nie to taki fajny walkman na kasety w

    No ale mało kogo interesuje jak silny jest tam filtr AA...
    Matryca raczej będzie ta sama co w E30, więc nie przeniesie.

  • 66. Data: 2009-02-24 16:34:58
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /jeśli czegoś nie rozumiesz to najlepiej napisz ''czytaj ze

    I cisza :/

  • 67. Data: 2009-02-24 16:37:28
    Od: m...@a...net.pl

    >Jeśli u43 będą pozycjonować jako następcę E-4xx to raczej nie będzie
    >miał stabilizacji :/

    u4/3 jest naturalnym konkurentem segmentu duzych hybryd.

    Raqczej wiec bedzie mial stabilizacje, jesli nie w pierwszej wersji
    body, to od drugiej wersji.

    Michal

  • 68. Data: 2009-02-24 16:44:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > wreszcie przeniesie te dwanaście milionów pikseli.
    > Bo jeśli tak to będzie hit, jeśli nie to taki fajny walkman na kasety w

    Przecież można usunąć filtr AA. Ktoś już podawał linki do zdjęć z Nikona
    D300 po usunięciu. W większości przypadków dawało to znaczną poprawę
    rozdzielczości obrazu, a gdzieniegdzie czasami dawało artefakty w
    postaci mory.
    W Olku też pewnie można by tak zrobić.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 69. Data: 2009-02-24 16:45:59
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Rabbit McCroolick wrote:

    > A właściwie to po co ten odchylany ekran w entry-level DSLR? IMHO techologia
    > HyperCristal II LCD w zupełności zastępuje odchylany ekran.

    Co to za magiczna technologia? Większa jasność i lepsze kąty widzenia? W
    jaki sposób by to miało zastąpić obrotowy LCD?
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 70. Data: 2009-02-24 16:49:13
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

> [...]
    > D300 po usunięciu. W większości przypadków dawało to znaczną poprawę
    > rozdzielczości obrazu, a gdzieniegdzie czasami dawało artefakty w

    Tylko po co?
    Czy ja zarabiam w studiu?