  • Data: 2009-02-24 08:56:17
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Jakubowski wrote:

    > Ekranik 2,7" 230 000 pixeli <-> 3" 460 000 pixeli w mniejszym G1 ;-)
    >
    > Na horyzoncie pojawiają się już ekraniki z 920 000 pixeli (Sony, Ricoh),
    > także sorry Olek - spóźniłeś się z tym hitem ;-)

    E tam, jak się pojawił E-500 z najlepszym wówczas LCD w swojej klasie to
    pisano, że to bajer, tylko telewizorek, żadna tam zaleta. Teraz nagle
    brak 920 000 staje się poważną wadą ;-). Ludzie mają różne kryteria
    niemniej jak dla mnie fakt, że LCD jest kręcony we wszystkie strony jest
    znacznie ważniejszy niż ilość pix na nim, chociaż jedno i drugie razem
    byłoby miłe...
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)