  • Data: 2011-02-21 14:15:48
    Temat: Re: Nowy Ford Focus - hit czy kit?
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wszyscy musza na samochod tyrac 20 lat, zeby pozniej trzymac go do
    > emerytury. Zwlaszcza na zachodzie, gdzie A3 kosztuje roczna pensje. ;)

    Dlatego sprzedaje sie te A3 po 3 latach, zeby "sprytny" Polak mogl kupic
    to samo co nowe za 50% ceny nowego ?
    Cholera, dobre wujki same na tym zachodzie...
    A co do tematu, jakies dwa lata temu szukalem auta za 60-80kzl. Patrzac
    po opiniach na allegro wymarzyl mi sie dwu-trzyletni A4 albo dwuletni A3.
    Szukalem dwa miesiace takiego autka po komisach i w ogloszeniach.
    Obejrzalem kilkanascie egzemplarzy A4 i z 5,6 A3 (chcialem wersje 5d).
    ZADEN z ogladanych A4 nie mial waznej gwarancji mechanicznej.
    Wiekszosc z ogladanych przeze mnie sztuk mialo wyrazne slady napraw
    blacharskich - oczywiscie w ogloszeniach bezwypadkowy to domyslny zapis.
    Jeden z ogladanych A3 mial gwarancje mechaniczna. Autko mialo prawie dwa
    lata i wyceniane bylo przez wlascicielke na 96kzl. Nowy taki sam w
    salonie kosztowal wtedy 116kzl....
    Tak wiec powodzenia w szukaniu 3-latkow za polowe ceny nowego :-)