  • Data: 2011-02-21 20:14:56
    Temat: Re: Nowy Ford Focus - hit czy kit?
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem MK I był najładniejszy, MK 2 był tragiczny, po faceliftingu
    da się na niego patrzeć a MK 3 to taki nijaki... Może na żywo będzie
    lepiej ale jak zobaczę MK3 z kołpakami w wersji base to chyba tylko
    pogłębi to moje negatywne do niego odczucia...

    Z drugiej strony z czym go porównywać?

    - z golfem VI to chyba focus choć pewien nie jestem (pewnie bym się
    zastanawiał)
    - z astrą IV to ładniejsza jest astra zdecydowanie
    - z lancerem - nadal uważam że sedan lancer to najlepiej wyglądający
    kompakt w klasie
    - z KIA ceed - eee ta po faceliftingu wygląda gorzej niż ta przed, i
    generalnie nie za bardzo na mój gust
    - z Peugotem 308 - nie lubie "pseugominivadów" ani vanów w ogóle
    - z citroenem C4 - stary w wersji HB3 był jednym z najładniejszych aut
    ale ta kierownica i cyfrowe zegary bleeee
    - z bravo - ale o czym my rozmawiamy - bravo jest b.ładne ale czy ja
    chciałbym mieć ładny samochód ? Nie.
    - z alfa guliettą - za tył oddałbym wiele za przód nieco mniej ale i tak
    to design numer 1 wśród kompaktów bez dyskusyjne!
    - a chevroletem cruze - jeżeli hb będzie wyglądał tak jak na rysunkach
    to jest mój faworyt do samochodu jaki chciałbym kupić zwłaszcza z 2.0
    16V dieslem o mocy 163KM za ledwie 70tyś... bez dwóch zdań z takim
    wyglądem biorę go w ciemno... :)

    Na tym tle focus MK3 jest gdzieś tam w środku a biorąc pod uwagę że
    będzie ich jeździć 878897987879 na 1 km2 to nie kupiłbym nowego focusa
    choćby do niego dodawali modelkę gratis...

    Pozdrawiam
    Rafał