  • Data: 2010-12-14 17:04:16
    Temat: Re: Nowy AUS alarmowy
    Od: wiwany <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 17:51, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Oficjalne stwierdzenia m wi o niedoborze numeracji. St d obecny stan ma
    > by przej ciowy, a docelowym ma by numeracja dziesi ciocyfrowa.

    Ma być albo i nie ma- dyskusja przed wprowadzeniem PNK-08 trwała
    długo, przedstawiono pełno opracowań i..tak zostało jak było i jest.
    Wielokrotnie już to padło, również na forum. Nie brak nam zasobów jako
    liczby NN, ale są one nieefektywnie wykorzystane. Więc z jednej strony
    jest bezsensowne wydłużanie KNA, z drugiej- jest dość ciasno na zmiany
    regularne mało inwazyjne. Więc trwa status quo, mobilni dostają
    kolejne wolne wskaźniki AB i wkrótce rzeczywiście jedynym sensownym
    wyjściem okaże się dodanie 10 cyfry.

    Jak znam forum rozwinie się tu kolejny raz kilkudniowa dyskusja na
    temat koniecznych zmian w PNK, jakich już było wiele i docierały nawet
    do MI :-))))