  • Data: 2009-10-20 12:57:50
    Temat: Re: Nowy
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Tue 20 of Oct 2009 13:07, Marek Dyjor wrote:

    > tja: znaczy sztuczne kwiaty to sztuka,

    Zgadza się, a naturalne kwiaty to nie sztuka.

    > kawąłek plastiku to sztuka :)

    Skąd wytrzasnąłeś kawałek plastiku?

    > fajna definicja tylko zabrakło na końcu ":-)"

    > bo sztuka to jest efekt tworzenia.

    Super definicja, ha, ha! Teraz już wiem dlaczego niektórzy nazywają
    sztuką siki w akwarium i podobne cuda.

    > stąd sztuką jest zbiór 1000
    > identycznie sfotografowanych młynów wodnych albo wież wodociągowych.

    To nie sztuka tylko 1000 sztuk.

    > sztuką nie jest fotka wakacyjna.

    Jeśli jest sztuką to sztuka, jeśli nie, to nie.

    > sztuka jest efektem celowego działania twórczego.
    >
    > nawet celowe używanie zjawisk losowych jest sztuką.

    Jeśli ktoś baaaaaaaaaaaaaaaardzo dużo czytal, zastanawiał się,
    rozmawiał czym jest sztuka, to takie wypowiedzi mogą denerwować.
    Ale jeśli ktoś zgłębiał problem jeszcze bardziej, to już tylko śmieszy.

    --
    nb