-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!fu
tter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Nowości z autostrad
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5d3d533f$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<111r2irpmeyxe$.17wx30z126ze4$.dlg@40tude.net>
<5d3dbffc$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<qhl0kh$1fkih$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<dy6ou7mljod0$.1kbc4uphp84r7$.dlg@40tude.net>
<qhsg9b$ggn$1@gioia.aioe.org> <5d41fff0$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5d42fc0f$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<cz8kfi1xy7le.16diznilhnewj$.dlg@40tude.net>
<5d430f04$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<1i67vbuclbs0i$.1j06eeolock0a.dlg@40tude.net>
<5d431a80$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<160jq98lt4lrh$.nfo71842ljx1$.dlg@40tude.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 1 Aug 2019 21:02:25 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <160jq98lt4lrh$.nfo71842ljx1$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5d433740$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1564686144 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 83.142.196.21:51318
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2696
X-Received-Body-CRC: 2089295251
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660901
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01.08.2019 o 19:07, J.F. pisze:
>>> A ten z tylu nie moze miec pretensji, bo za daleko jechal :-P
>>
>> No ale w końcu mnie dojedzie, bo on chce 180 a ja 160. Nie zamierzam
>> jechać 180 tylko dlatego, że on tak chce.
>
> Dojedzie jak bedziesz wyprzedzal tira, i bedzie musial zwolnic :-)
I tak musi - dlatego dojeżdza do dupy i się rzuca, bo potem przez
następne dwa kilometry będzie "odbudowywał prędkość". Co za różnica, czy
będę wyprzedzał tira czy osobówkę jadącą 120? Nie chcę jechać powyżej
160 i mam ku temu powody - od psychologicznych (+20), poprzez
ekonomiczne (za +20 nikt się nie przypieprzy a i paliwa mniej schodzi)
dlaej przez zdroworozsądkowe (więcej po prostu nie warto, bo i tak
dojedziesz do zatwardzenia i wszystko stracisz), przez ocenę własnych
możliwości (200+ jeździłem jak byłem młody, głupi i miałem dostęp do
mocnych bryk, więc korzystałem - teraz mam na codzień i nie czuję
potrzeby). Więc oceniam, że mam jechać 160 a nie 180 i nic nikomu do
tego - będę miał miejsce to zjadę. Nie ma - trudno - nie przefrunę.
--
Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=