  • Data: 2010-02-11 12:09:04
    Temat: Re: Nowości Pentaxa
    Od: "Norbert" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko co cyfrowy 645 zmieni dla dzisiejszego pentaksowca? Jak dla mnie
    > niewiele. Minolta też miała wielkie plany i innowacyjne rzeczy, a poszła
    > na dno jak się jej coś nie wiodło.

    Nie zapominajmy ze Pentax to juz Hoya, czy Hoya pojdzie na dno? Nie sadze :)
    Dlatego co pewien czas mozna sie spodzeiwac jakiegos body. Fakt
    niezaprzeczalny ze brakuje FF. Ale na APS-C temat jest w zasadzie
    wyczerpany. Sa aktualnie 2 oficjalne korpusy, oba dobre i nie ograniczane
    jak korpusy innych producentow, gdzie w wiekszosci slabsze modele to klony
    lepszych bez jakiejs funkcji, dlatego rynek lustrzanek amatorskich
    przypomina juz rynek kompaktow, balagan, dziwne numerki, ktorych nikt nie
    odroznia. A tutaj sprawa prosta. Jedyne nad czym ubolewam to slaby i drogi
    16-50, gdyby byl na prawde swietny to bym uzbieral na niego, choc wiem ze
    bym troche przeplacil. Tak pozostaje Tamron 17-50 lub tez, na co sie nie
    moge doczekac nowa Sigma 17-70 2.8-4.0, ma miec HSM i OS (bardzo skuteczny)
    tez w wersji do Pentaxa, pewnie za miesiac bedzie .