  • Data: 2009-06-05 21:14:27
    Temat: Re: Nowoczesny blysk
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Cze, 22:54, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
    > On 2009-06-05 20:44:57 +0200, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > BTW. Ile razy na grupach foto padło "moc lampy studyjnej xxx Ws"?
    > W czasie gdy powstawał ten program (o lampach błyskowych), młotek metza
    > był prawie komputerem. Na kalkulatory też wtedy mówiono komputer.
    > Zagęszczenie prawdziwych baboli w Sondach IMHO było na bardzo
    > przyzwoitym poziomie.
    >
    > --
    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    > Pozdrawiam
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl
    Tutaj sie kajam,i wyznaje ze zbyt pochopnie zle ocenilem z
    perspektywy czasu, ten program. Byl on w jakims sensie oddechem
    zachodu. Przyblizal tez zdobycze elektroniki. W tamtym czasie bylem
    wlascicielem enerdowskiej Exy 6x6 i lampy elektronicznej Toshiba z
    pewexu, ktora kosztowala mnie zawrotna sume $26.00.
    StaM