  • 1. Data: 2019-02-27 04:52:53
    Temat: Nowoczesność w autach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    https://www.chip.pl/2019/02/kierowca-tesli-model-s-s
    plonal-w-pojezdzie/

    Brak dostępu do klamek po wypadku.
    Takich rozwiązań powinni zakazać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-02-27 07:54:04
    Temat: Re: Nowoczesność w autach
    Od: p...@g...com

    --Brak dostępu do klamek po wypadku.

    awaria systemu, zdarza sie

    --Takich rozwiązań powinni zakazać.

    nie ma przymusu kupowania tego auta a na przyglupow nie ma rady

    https://www.motofakty.pl/artykul/auto-bez-klamek-czy
    li-pulapka-ekstremalnego-tuningu-wideo.html?dsc00043
    &zdjecie=5#galeria1

  • 3. Data: 2019-02-27 15:08:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-27 o 07:54, p...@g...com pisze:

    > --Brak dostępu do klamek po wypadku.
    >
    > awaria systemu, zdarza sie

    Że awaria się zdarza wiedza wszyscy?
    Dowiadujemy się że konstruktorzy Tesli tego jednak ne wiedzieli.
    Czy przyjmujemy do wiadomości że inteligencja konstruktorów
    oscyluje na poziomie naszych speców od wiejskiego tuningu.

> [...]
    >
    > https://www.motofakty.pl/artykul/auto-bez-klamek-czy
    li-pulapka-ekstremalnego-tuningu-wideo.html?dsc00043

    Ale jak ten przygłup stworzył coś co jest seryjnie sprzedawane
    to ja tu widzę zagrożenie życia a nie tylko przygłupa.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-02-27 15:15:42
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 21:52:58 UTC-6 użytkownik RadoslawF napisał:
    > https://www.chip.pl/2019/02/kierowca-tesli-model-s-s
    plonal-w-pojezdzie/

    > Brak dostępu do klamek po wypadku.
    > Takich rozwiązań powinni zakazać.

    Liczenie ze klamka zadziala jest naiwne.
    Od tego sa mlotki, gasnice.
    Hint: wybijamy szybe.

    Takich durnych artykulow powinno sie zakazac.

  • 5. Data: 2019-02-27 15:37:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 04:52:58 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    > https://www.chip.pl/2019/02/kierowca-tesli-model-s-s
    plonal-w-pojezdzie/

    > Brak dostępu do klamek po wypadku.
    > Takich rozwiązań powinni zakazać.

    Pogadaj ze strażakami jak masz kogoś znajomego
    Bardzo często w "zwykłych" autach po dzwonie klamki nie działają
    Wiec to głupota pismaka jest nic nic więcej
    W tylnych drzwiach bodajże Auto Romeo jest tez wizualnie ukryta klamka i pewnie
    większość przypadkowych przechodniów by nie potrafiło otworzyć drzwi

  • 6. Data: 2019-02-27 16:00:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Feb 2019 06:15:42 -0800 (PST), s...@g...com

    > Takich durnych artykulow powinno sie zakazac.

    Ale niedawno o tym pisałem, że jak elektryk się jara to szybciutko ta
    informacja trafia na tablicę. Że spalinowe dieselki BMW mogą płonąć wręcz
    hurtowo bo mają EGR wadliwy (i pomimo wiedzy nie ma nawet akcji
    serwisowej), to jakimś cudem nikt nie napisał ->

    https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/kierow
    ca-mogl-zginac-w-pozarze-bo-bmw-nie-ma-czesci/

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-02-27 16:26:53
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 lutego 2019 09:00:26 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/kierow
    ca-mogl-zginac-w-pozarze-bo-bmw-nie-ma-czesci/

    Kazde auto sie moze spalic.
    Kazde moze miec zakleszczone drzwi (no cabrio ma ten problem mniejszy).
    W kazdym mozna szybe wybic i probowac czlowieka z wnetrza wyciagnac przez okno jesli
    drzwi sie nie otwieraja.

    Elektryk od spalinowca rozni sie niewiele.
    Elektryk moze miec ciekawsza strefe zgniotu (choc nie az tak ciekawa, oba silniki
    elektryczne sa podobnych rozmiarow i wagi jak spalinowy).
    Roznia sie tez charakterem spalania.
    Baterie pala sie inaczej niz ropa, benzyna czy gaz.

    Zreszta gaz tez ciekawy pod tym wzgledem.

    Robienie zawodow co gorsze/lepsze jest bezcelowe.
    Mozna by statystyki porownac ale jak zwykle, trudno bedzie je ujac tak aby porownanie
    bylo dobrej jakosci. Przynajmniej do czasu az sie elektryki spopularyzuja.

  • 8. Data: 2019-02-27 16:32:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-27 o 15:37, Kris pisze:
    plonal-w-pojezdzie/

    > Pogadaj ze strażakami jak masz kogoś znajomego
    > Bardzo często w "zwykłych" autach po dzwonie klamki nie działają

    Po dzwonie, to nie jest tak, że jak jeden mąż wszystkie klamki przestają
    działać razem. Jedne drzwi się zatną, to można otworzyć drugie, a jak
    nie to trzecie, a jak nie trzecie to czwarte albo piąte.

    Ale tu nie było dzwona, a drzwi nie dało się otworzyć żadnych :-(

  • 9. Data: 2019-02-27 17:11:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Feb 2019 07:26:53 -0800 (PST), s...@g...com

    > Kazde auto sie moze spalic.

    Oczywiście, ale tylko jak się pali elektryk
    to media i ludzi sraczka łapie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2019-02-27 17:38:25
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 lutego 2019 10:11:55 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 27 Feb 2019 07:26:53 -0800 (PST), s...@g...com

    > Oczywiście, ale tylko jak się pali elektryk
    > to media i ludzi sraczka łapie.

    Nie przesadzaj. Ostatnio byla akcja z spalonym mercedesem na autostradzie. I w nim
    palilo sie ze srodka przedzialu pasazerskiego. Dlatego bylo ciekawie.

    Tez w mediach byla sraczka.

    Tu jest sraczka bo tesla sie zapalila i fanboje i antyboje sie produkuja.
    No i jeszcze do ludu nie dotarlo ze elektryk to wcale nie taka wielka roznica w
    stosunku do spaliniaka.
    No i sie produkuja.