-
91. Data: 2013-04-26 09:44:03
Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
Od: ptoki <s...@g...com>
On 22 Kwi, 08:20, "Ukaniu" <l...@g...pl> wrote:
> U ytkownik <k...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:618f319e-1e3e-4775-bd90-b3b92368ae24@googlegr
oups.com...
> Trzeba by najpierw spyta konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest
> wystarczaj co wysokie ci nienie oleju. Je li jest to nic si nie mo e
> uszkodzi .
>
> A to przypadkiem nie chodzi pr dko ci poruszaj cych si wzgl dem siebie
> element w i zrywanie filmu olejowego?
> Do smarowania nie potrzeba wysokiego ci nienia oleju, co wida po tym e
> silnik na biegu ja owym si nie zaciera. Co innego po czenie wysokiego
> obci enia panewek i niskich obrot w, tu ci nienie oleju nie pomo e.
>
U forda na formularzu przeglądu jest osobno ujęte żeby inaczej
przeglądać samochody długo pracujące na wolnych obrotach (min
radiowozy).
Więć coś tam inaczej sie zuzywa ale nie sądzę żeby to było jakoś
bardzo mocniej...